Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 03, 2010

Hai....

Hellu...lama benar tak update blog..aku bz ngan kerja2 aku sebagai seorang student + isteri + menantu + anak + adik + kakak...dan blah blah blah....hehehehe..aku sihat..jgn isau...sihat walalfiat...takde beza kat aku kecuali perut yang semakin hari semakin memboyot and guess what????? I LIKE....hehehehe....minggu lepas aku balik Muar...balik umah mentua aku...best ooo...sebab apa???? sb time aku balik mentua aku mmg tgh buat tart nenas...n aku pun turut membantu n rasa nyer aku skang da leh wat bisness tart nenas..rupanyer senang je....kakak aku tanya nk buat jual tak..dia nk tolong jual kan..tp awal2 hubby da warning aku...tak yah..nt aku penat..pastu aku pun degil nk jugak buat..tp tuk umah aku, kak aku n kampung aku..hehehe..sb cam best la klu kuihtart nenas tu jadi..cam bangga gitu biler tgk hasilnyer...dulu suka mkn skang suka buat kasi orang mkn...best kan..hak hak hak...pastu kebetulan, adik iparaku nk konvo so nktangkap la gambar sekeluarga...so skali harung la tangkap time kitaorg balik...aqil pun masuk skali dlm gambar..baby aku pun masuk skali..tp dlm perut je la...4 bulan lagi to go..harap2 semuanyer berjln ngan lancar...xcited sgt nk ada baby sndri..leh main2...aqil da besar wallupun klu orang tgk still rasa dia kecik lagi tp pembesaran otak dia ni cam budak normal...i mean dia da pandai meniarap nk mengesot time dia 7 bulan..kira ok la tu...Putra pun dulu gitu jugak...mm..aku takut nk angkat aqil sgt sb dia terlalu ringan...isau la plak...hubby aku angkat..mmm...tk nmpk aqil da..nmpk hubby je la..sb hubby kan besar..aqil kecik je..so tak nmpk la aqil di sebalik tangan gagah hubby aku tu...

pastu aku wat pe lagi ea...da lepak 3 hari kat umah mentua aku...aku blaik la tuk continue belajar..mood takde sb tak study..masuk kelas pening sb cam blur2...skang ni blajar banyak teori..tension gka aku sb kena banyak membaca...aku nk baca bolehtp mst akan tertido nt..dlm kelas paham tp nk mengingat tu ish...mmg cabaran yang agak kuat la..hubby best sb banyak calculation...abis satu soalan dia calculate dia tido..tu ha..tgh tido...tp au kuatkan semangat tak tido sambung baca buku..then ada siap n alang2 da masuk asar aku berhenti la...main tenet jap..lama tak update blog...mlmnyer aku g umah kak aku..sajer g tgk mak aku ngan adik aku sblm diorang g Redang berjalan2..jeles ok..aku pun tak penah g lagi...nt g skali ngan baby la..opssss....baby aku tendang...yeke dia tendang???? nth dia gerak toing!!!!!....rasa happy sgt bila dapat rasa dia gerak2 dlm perut...nasib baik kulit perut aku tebal..so kurang rasa sakit n geli la..hak hak hak..sekarang berat aku da mendadak naik da...ish...tak tau la camana...selera mkn mkin naik..menjadi2...contohnyer...mlm ni aku nk g senibong makan ikan masak sweet sour ataupun 3 rasa..nk ikan tu goreng garing2 gitu...sedapnyer...hubby kate nk belanja....tghari td lak aku wat sup daging kat hubby..sb dia terlalu happy mkn sup daging aku, dia nk bawa aku makan besar mlm ni..hehehe...takde la...klu aku tak masak pun hubby mst bawa aku nyer....hehehe..
apa aku merepek ni..tak de tajuk langsung..kejap tajuk ni kejap tajuk tu...ish..camni la aku klu lama tak update blog..semua nk citer da jadi kelam kabut da..hak hak hak...
ok la...aku mlas nk la nk tulis lagi..sb aku nk tgk citer duyong ni..hak hak hak..

k la..bye

4 comments:

  1. wei..tla ni..link url aku dh tukar tau

    http://mrmrschenta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Berat aku dah naik 9kg dari start pregnan dulu huhu... Doktor dah warning sruh kurangkan makan wuuuaaaaa

    ReplyDelete
  3. arna : yake..aku pun naik lagi byk kot..kena gak marah..sedih woo...mmg beremosi aku tp tahan je..huhu

    ReplyDelete
  4. tila : yup aku da update...mst la aku update..ko ni...hehehe...cantik blog ko skang ye..aku malas nk mencantikkan blog aku..huhu

    ReplyDelete