Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 26, 2010

Hidup Perlu DIteruskan..

Hellu..rini pagi aku da bgn..takde tido2 lebih masa da..sb aku nk study tuk the next exam..smlm da exam n aku sgt la frust..masa tak cukup then aku tak sempat jwb soalan 10 markah..then jwpn aku yang sememangnyer betul aku ubah last minit..semua ni gara2 jahat aku..gatal sgt dok usha kawannyer jawapan...tu la..buat jahat lagi time exam...ni la akibatnyer...soalan tak de la susah..klu bagi masa 1 jam 1/2 confirm aku da dpt full mark..aku jawab exam ngan gangguan dr persekitaran dia mana aku cam terkejut tgk semua budak mat saleh kelas ak udok bincang jawab..aku pun curik2 dgr skali..tu la..jahat lagi..aku menyesal sgt..selalu exam tak penah aku tiru org..aku wat je sndri..kali ni sb aku cam kurang confident ha..ambik ko...time tu jugak Allah balas..mm..Allah mmg sgt sygkan aku..ok aku da insaf....menyesal usha jawapn org...da salah...pastu sedih la...aku ilang 10 markah tu jugak..soalan subjektif lak, aku leh jawab tp sb soalan objektif byk jawapan diberikan tu slah...agak membuang masa la kau kena wat calculation byk2 kali...padahal jawapan yang disediakan semua salah..wasting my time btul..tu la..klu nk wat soalah tu, kena la jgn bagi ada salah...ok..aku nk jugak salahkan kertas soalan yg salah tu....huhuhuhu;...klu dia provide jwpn yang betuil..then takde la aku wasting my time kira dlm binary lak tu..semua addsing tu..da subjektif aku kekurangan masa...sedih..sgt la sedih..balik je dr umah, citer kat hubby aku tgk kawan aku nyer jwpn..(usha ok..) pastu aku pun tukar..hubby lak marah kate "la...npe tgk jwpn org..len kali semua buat sndri...tgk tak confident da salah"..pe lagi..mengangin la aku...da la kau tension, menyesal semua ada..pastu dia tambh lagi kekusutan kepala otak aku ni...geram btul..tension..pe lagi..nangis la aku..majoknaik atas terus smbhyg..pastu mlm tu plak ada kelas mm..nangis lagi dlm kete...padhal time buka posa aku da ok..tp btul la..aku teringat je..susah ati je nangis...dah la sgt sakit bisa2 badan aku ni..kena cucuk tu...smpi skang ni pun terasa2 lagi..sgt sakit..tak suka la cucuk tu..tp nt kena satu dos lagi...anyway..aku takde la marah hubby aku ...mmg patut aku kena marah sb buat jahat kan..tp myb not at the right time kot...aku tgh sedih jgn sesekali ko bantai time tu jugak...mmg silap...nkbantai pas aku da ok sket...sedih la..mula la pikir .... yang hubby tak memahami..pastu da tak syg aku..pastu mula suka marah2 aku....padahal aku kan tgh pregnt anak dia yang comel ni...jgn la marah2...aku suka klu orang pujuk aku..then bagi kata perangsang kat aku..biler aku sound hubby aku tension dia kate gitu, baru dia tersedar..tp nasi da jadi bubur...air mat yang mengalir tak leh nk tahan2 lagi tau...tp guess what...aku da ok..see...skangn i type ngan haapy..cuma tension nk exam isnin ni lak...ye la..byk nk kena study ni...anyway..walalupun exam 1st aku tu cam tak best sket..agak frustrated..tp takpe, aku akan wat yg lagi terbaik tuk exam akan datang...semoga time tu aku leh jawab ngan baik...anyway....aku bandingkan diri aku ngan srang kawan aku, dia leh jwb semua ngan baik..so aku agak la tension..klu semua cam tak leh jwb cam aku leg sket kot..hak hak hak..anyway..nk jd cma kwn aku tu la...jwb ngan baik dlm exam...
ok la..nt kau update lagi...
nk kena study byk...pastu kepala aku berpinar2 la plak..tp takpe..akan kuteruskan juga idup aku ni dengan belajar bersungguh2 demi anak anak aku nt....nk bagi kehidupan yang senang tuk diorang nt...then nk mengajar anak2 muridku dengan baik jugak..so..semua ilmu aku nk sumbat dlm otak aku..tak nk waste sket pun...huhuh..
ok la..bye

No comments:

Post a Comment