Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 06, 2010

Baby Ada Bantal Momo?????

Hellu..niat di hati nk buat latihan CCN tetapi da buka internet lain la plak jadinyer..oleh itu, aku mengambil kesempatan untuk mengupdate blog aku ni ngan tajuk yang agak best kali nyer...dengan poyonyer aku nk citer pasal hari aku semlm berjalan2 bersama hubby....atas alasan Momo House ada sales....sekali pergi buat malu je.sales start on 7 - 31 august...aku lak g time 6th August...biler check hp mmg btul pun, msg aku dapat tu mmg start mula 7th August..kecewa...tp kecewa tu hanya 2 saat je..sb ttiba2 sales gurl yang cumel n cantik itu berkate "takpe...nt dia kasi diskaun jugak..mcm diskaun tuk esok...pilih la barang2 yang akak n abg nak..."...huh...apa lagi..kalut la pilih barang...pastu kuar gitu je...hak hak hak...pastu takpe...budak tu pun tak kisah...sb kau selalu masuk 2 -3 kali baru aku beli..hak hak hak...cma aku beli Mimo aku dulu...tp takpe..tak malu pun aku rasa...then g jln2...mkn Momo hotdog la plak..sedap...hubby dulu pernah tanya tuk confirmkan halal ke tak...budak melayu tu kate..Halal...so..tkape..aku ngan yakinyer baham la hotdog tu..sedap...ambik yang paling murah sb itu yng paling menyelerakan..hak hak hak..then jln2 usha breastpump...semua harga mahal2...tka mcm yang disurvey kat intenet....so last2 decide la mnk beli melalui internet je la..igt nk beli yang Spectra je la...aku rasa ok kot....citer pasal benda2 ni buat aku lagi2 tak sabar nk ada baby nt...baby lak skang cam aku coter dulu dlm entry aku semakin aktif..n I LIKE...syg sgt baby dlm perut aku ni...tak sabar nk tgk dia nt...then da lepak2..igt nk tgk wayang yang citer terkini tu..nk tgk 3D sb sajer nk bawa hubby try tgk...tp dah full beb...mm..takpe la...then g mkn kat secret resipi..lepak citu punya la lama..kek ambik seketul je...tu pun jenuh nk habis..sb sebnaryner nk g mkn nasi lemak kat senibong..so..nk tunggu maghrib kat JJ je la...that y la lepak2...pastu da masuk maghrib g la sembahyang kitaorg..then da siap2..masuk balik kedai Momo House tu...then borong la bantal baby mama n papa ni....beli bantl kecik satu..then bantal dakap 2 ..kaler???? tak yh gelak ok...nk beli purple...tp takde bantal..ada bantal dakap je..so beli la merah + pink2...aku rasa klu ttiba baby aku ni boy la plak biler diliver ni..aku rasa ok kot..sb merah kan...mengancam sket..klu gurl..alalalala...comelnyer merah pink..hehehe...harga semua lest 50% so dapat la around RM 90...bantal kecik ke..tp harga dia bagi aku mmg mahal la..klu tak 180 gitu la...tp takpe..material dia best..sedap tuk dipeluk...mm..sebenarnyer nenek kat kedah tu da nk tempah tuk buat tilam + bantal + bantal dakap..tp papa dia ni beria nk belikan tuk baby dia..so..tkape la..nt ada dua la..takpe..leh tukar2...kan kan...lagi pun papa dia nk sgt beli tuk baby dia kan..aku on je...tak kisah..pape pun tak pe...then rini ptg sket nk g jln JJ bukit indah plak..nk survey beli barang baby lagi..nk beli besen mandi...then tgk la pape lagi yang patut..baju da setel..tempat simpan baju da setel...tuala blum lagi..nk kena cari yang lembut2 gitu...be baby blum lagi..sb smlm nk beli after less dapat 80 to 90...pikir2 balik klu jj dlm 50...so jj je la kot...then nk tgk selimut dia nt...ish..byk lagi ni...k kena borong lagi ni...abis la kering poket papa n mama..tp takpe...tuk baby kan...semua boleh...hehehe...
ok la..nt aku upload gambar bantal baby aku ni...papa dia awal2 ambik simpan dlm bekas pakaian baby...isau la tu aku main2..pastu jadi hak mutlak aku...mmg bagus la hubby aku ni..sb tau sgt perangai isteri terchenta dia ni...hak hak hak...tu pun aku mengomel2 beli mahal2 tuk baby..aku ni....ceccecececee...sajer je padahal mcm2 dia beli kat aku..sajer je nk jeles2 ngna baby...tak tak tak..aku syg baby aku..hehehe...
ok la.nk sambung study...bye

No comments:

Post a Comment