Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 24, 2010

Thank you to my Lovely Husband..

Hellu...lama tak update kan..mstk orang semua rindu nk baca coretan aku ni kan..hak hak hak..sekali sekala perasan pe salahnyer kan..hak hak hak....esok aku xam..so bz sket..moga2 aku dapat buat yang terbaik..lama tak g ambik exam ni...huhuhu...
tp takpe..aku nk update gak rini...n entry kali ni khas tuk suami tercinta sy ni....saper lagi en hubby la....aku rasa terharu sgt..huhuhuhu..sb pe tau..sb hubby aku ni sgt la baik tuk aku...tp aku....pemalas...skang ni pagi2 dia bangun sahur lagi awal dr aku..kadang2 dia watkan aku ayam goreng KFC..sedangkan aku terlentok atassofa tunggu air masak tuk wat air minuman..sgt la malas aku sejak2 skang ni..pastu paling segar time sahur adalah en hubby la..sedangkan aku smpi dia kena baw g toilet basuh muka..punya la pemalas kan..hak hak hak..1000 kali senut pemalas..sah2 la aku jd pemalas smpi biler2..ok sudah2...

dua hari lepas aku da dapat benda ni...benda apa??? benda ni hubby asyik bising nk beli..tp aku kate tak yh lagi..tp dia nk jugak beli..aku bagi alasan nt kita g bli sndri...dia kate nk beli online aku kata kos penghatarn tu membazir je..tup2...satu pagi ni lepas sahur..aku tido dia wat operasi bli bendi ni online....aku balik je dr kelas 2 hari lepas..van penghatrn smpi...pasut tau aku dapat apa?? hahahahha....



nila benda yang aku dapat..hubby da belikan tuk aku...hehehe..tuk org2 yang mengandung tau la..tuk org yang tak mengandung pun mst tau jugak kan...ni la pam susu tuk bakal anak kitaorg nt...:) da beli pun...skang ni tgh ada promotion..so hubby belikan la..nk g KL ntah biler la kan nk g saner..asyik sibuk je...pesan kat kawan, kawan tak reti la plak nk g beli sb tak xpert jln KL..tp takpe...da beli online da...dulu tak nk eli online konnnyer sb beljar CCN pastu lecturer kate, jgn guna open internet tuk accss maybnk or online nyer beli brg...sb nt org leh catch kitanyer packet n trace no akaun n kad kredit..so nt orang leh curik duit kita....mm..nk citer details nt korang baca la buku sndri...aku citer gitu2 je la..nt nk exam leh la ko details.hak hak hak..so..isau la konon...konon takut klu orang trace no krdt kad then guna sesuka ati...dah jadi kuli tolong bayar lak kan...so..hold la dulu...pastu biler da bijak sket baru la leh pikir..sebenarnyer boleh klu guna broadband or wired internet...secure sket..hak hak hak..tu la kot hubby pun biler kau ckp gitu dia bersengkang mta g order online kan...tp takpe..yang penting aku seronok sgt sb da ada...aku ckp kat hubby klunk beli beli yang asas je..tak yh la beli skali beg n benda lain tu...itu da cecah 6-7 ratus...beli pam pun ok..pastu dapt percuma 6 botol free....so..ok la..360 semuanyer...abis duit hubby aku..cian dia..tp takpe la...nt biler anak mama da kaya dia ganti balik la..hak hak hak...
so..apa lagi ea barang baby yang tak beli...skang ni kena hold dulu sb nk raya..disebabkan famili hubby aku cousin semua kecik n comel2..so duit raya atau pun angpau raya kena byk...so nk kena tukar duit da start dr skang..masuk dlm sampul siap2..ish..caner la ea...beraya nga famili mentua ni..i mean ngan famili sebelah hubby ni..mst meriah..sb ramai budak2..aritu kenduri pun aku tgk byk btul sedara maranyer...tp best sb ceria je umah tu....nk runtuh pun ada gara2 buda2k main dlm umah kan..hak hak hak..then nk beli baju raya lagi...kali ni nk beli yang kaler purple milk...tema kitaorg tahun ni..first time beraya sebagai seorang isterti ni tak sabar jugak rasanyer...then nk beli kasut raya jugak la..kasut raya tu yang leh wat aku pakai g kelas jugak...high heal da tak leh pakai...berlonggok dlm almari aku kasut2 tinggi aku tak terpakai..ada yang pakai 1 kali pun ada...aku ni suka benar beli kasut2 tinggi ni...dulu la....ni tunggu pas beranak nk bergaya la g keje..hak hak hak...
mm...di sini jugak aku nk menunjukkan gambar hubby aku bersama putra...gambar ni aku suka sgt...sb nmpk betapa hubby aku ni da cam ada gya tuk jadi seorang ayah ni....



see..i love this pic..sb nmpk muka hubby happy sgt..muka putra tak yh ambik peduli..dia mmg gitu...cubit baru dia tau....tp banding akungan hubby budak PUtra ni lagi suka la kat hubby...hubby sket2 cium pipi putra..sayang benar dia kat putra dia tu..dulu camaku yang lebih2 skang ni mmm...putra tu dia yang punya..hak hak hak...klu dukung putra...tak nk lepas..hehehehe...pastu klu putra wat jahat, nt dia tegur gini " putra...jgn..uncle kate no.." pastu terus putra ikut ckp dia...ish..klu aku...ckp gitu...llum tentu dai berhenti dr buat bnda yang kau larang tu...tp kluaku men komputer...angkat tangan nk aku angkat dia main samer..ih2...putra mmg..bodek no 1...hak hak hak..tp takpe.nt dia la kawan baby aku nt...:)

gambar ni plak kau sajer nk tayang jugak..gambar kitaorg..rasanyer cam penah tayang...tp tak pe..wat tayangan skali lagi....



time ni ala..time kau g zoo aritu...ni la aku ngan hubby..skang ni perut pun lebih kurang je...see...aku happy sgt ngan hubby aku...klu kuar jln2..aku tak suka galas handbag aku..nt hubby tolong pegangkan la..sb beg aku tu mcm2 aku bawa..sebab tu la berat.ah kah hak...klu berat sgt nt hubby akan check and buang pe yang patut..pastu aku mst bising..hak hak hak...nt da ada baby nt kena bawa byk jugak..yela..baju spare..then pampers...n mcm2 lagi..kena beli beg lagi besar ni...hak hak hak..

ok la...aku nk study balik..kang tak exam aku esok lak...nt aku tulis lagi..byk xtiviti aku ni...nt aku citer pasal kena cucuk pagi td ye...k bye

No comments:

Post a Comment