Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 15, 2010

Menu for today...

Hellu...da hari kebaper da puasa ye..alhamdulillah...setakat ni penuh lagi..harap2 penuh 30 hari..pastu plus puasa sunat 6..amin...hehehe...rini permulaan blog entry aku ni ngan begitu baik sekali kan..muahahaha....smlm dok update blog atas katil..sekali bateri kong..so..malas nk turun naik ambik charger..so aku tido terus...muahahaha...apa aku tulis smlm mls nk sambung sb aku tak igt nk tulis pe lagi..so kira ni ganti yang hari2 aku tak update je la..skang ni tersa budak kecil dlm perut aku ni sdg bergerak2...hehehe...betapa happynyer biler rasa dia gerak2..seronok sgt...tau ada orang tgh temankan sy...sb hubby skang ni dlm kelas...kelas aku start kol 8 rini...kunci jam pas subuh nk bangun kol 7.20 pg..tanya hubby.."abg, bgn kol 7.20 sempat tak..ayg tak iron baju lg.." hubby jwb pe tau.."sempat je..takpe..nt abg tolong siapkan barang2.."..pastu tau pe terjadi???? terus aku peluk mimo n tido..hak hak hak..punya la malas nk bgun..rini tuk sahur hubby bangun n goreng ayam...sedpa plak klu mkn ayam panas2 kan...badan aku rasa penat sgt pg td time sahur..tak tau npe..smlm tido hubby kate aku ttiba2 menjerit..aku mimpi apa pun tak tau...yela..skang ni tido kurang nyernyak sb asyik2 bangun g toilet...seb baik toilet dlm bilik..klu kat luar..hubby skali aku angkut teman..dia skali la tak tido ngan nyenyak..hak hak hak.....
td kelas aku belajar cam biasa..suka kelas ni sb ada calculation yg mencabar n aku rti buat..ok cuba klu aku tak reti buat...caner??? jawapannyer...tak suka la..hak hak hak..aku dok pikir nk drop subjek la plak..pikir2 aku cma boleh je bawa..pikir balik cam malas la plak..alasan..cian aku tgh pregnt..cet...cam pe je kan..sebenarnyer malas nk study..td exam extend ke minggu lagi satu..so..rilex sket...then assignmnt td da dpt ambaran..assignmnt broadbnd blum lagi tergambar..hak hak hak..skang ni otakda start pick up sket..da laju sket la speed dia berbanding dulu..nt da abis master..aku nk keep study so nt phd senang..tak leh tinggal2 gitu je...mm..smlm hubby de tanya jiran umah pasal orang tuk mengurut n tuk jaga baby..tukang urut ada selang bper umah dr umah sewa aku...ok perkataan sewa kena ada tau..sb tak de umah sndri lagi...nt hubby belikan tuk aku..hubby yang kate ok..aku tak minta..tp dia yg nk kasi..ceccececeecehhhh....bangga lak aku citer..tak kisah la..biler pun yg penting satu hari nt biler rezeki hubby da mkin bertmbah mst dia belikan tuk aku n anak2 dia..anak2??? acececece...baru satu da mengaduh saner sini...ni nk ramai2 lak kan..tp mmg nak ramai2 anak klu leh..nk 5 ok tak???? nk kasi hubby bayk2 anak..nt dia lagi2 syg aku...hak hak hak..(mcm la skang ni aku kekurangan kasih syg kan..ngada2 ceh..) ok2..pasal urut tu, nt hubby nk g jumpa nk booking org tu...hubby kate pas raya..ok set...then pasal jaga baby ttiba2 jiran kau kate leh je kasi wife dia jagakan..lega sgr..tp dia nk tanya wife dia dulu la...harap2 ok..nt bayar bulan2...aku balik umah senangn k ambik baby aku...rindu2 leh ambik..tak yh g jauh2...mm..rindu la nk tgk baby aku ni..tak sabar nk scan tgk dia wat pe ni...skang ni pergerakkn dia agak aktif..tendang saner..tendan sini...tp takpe..tendang la syg..asalkan baby mama siaht..mama tau dia sihat dlm perut mama..klu senyap je isau jugak aku ni...serius..aritu dia tak gerak smpi nangis2 aku kat hubby nk g jumpa doktor tau...sekali dia gerak..aktif lak tu..dia terkejut kot dgr mama dia nangis.papa dia lak dok susah ati...pastu sedih lak biler hubby kate "abg pun tak leh trima klu baby abg takde..."sedih ooo....dulu kau selalu rasa dia tak suka je aku pregnt...(aku kan -ve thinking)..tp sebenarnyer ida syg sgt anak dia rupanyer...huk huk huk..sedihhhhh....hehehe
ok la...citer pasal kelas td..aku baru dapat tau lecturer aku tu umur dekat 40 or 40 smthing la..cam tak cayer..aku igt dia blum kawin lagi..muka da la mmg lawa..bergaya.sgt cantik. n look sooooo young...mm..dia mmg awet muda la klu gitu..huhuhuhu..aku nt caner la ye..da berkedut agaknyer..hubby lak caner la ye...syg lagi aku ke tak..accecece...klu dia baca kena marah ni...hubby selalu usap kepala aku kate "syg sgt kat dia"...best klu smpi biler2 hubby wat gitu...rasa cam tenang je...sb tau ada org syg sgt kat kita...aku lak selalu usap kepala dia pastu usik2 dia...nk kate kau puji ensem??? kadang2 je la..yg len aku komen saner sini..suka usik dia nt dia wat muka marah..cumel....ada gak benda tuk aku gelak kan..hak hak hak...aku ni nk beranak nt, rasa berani pun sb hubby ada..tau dia leh take care both of us ngan baik..dia kan seorang yg penyayang pastu lemah lembut..tak kasar2 wat keje..aku rasa aku lagi kasa kot..bayang kan klu nk tukar baju anak kau nt..onfirm aku minta hubby watkan..aku takut..sb aku ni ganas...aiyooo..teruk kan aku ni..

ok menu aku tuk rini adalah..hak hak hak..baru nk masuk tajuk ea...

1. ikan masak sweet sour..(ikan tu nk goreng garing)
2. sayur masak air.(klu leh nk wat sayur masak masin..letka ikan masin tu...)
3. udang goreng butter...
4. air jus tembikai...
5. tomyam ayam ke...(alamak lupa beli daun limau purut...ceh..)
6. yang lain adalah beli dr pasar ramadhan...paling nk beli cucur udang...wah...sgt enak skali...

ok la..aku nk baca sket buku...
nt kol ada kelas..
k...bye

No comments:

Post a Comment