Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 09, 2010

Kenapa lah JJ Bukit Indah tu besar sgt..

Hellu..rini cam biasa g kelas spt hari2 isnin yang lepas...yangluar biasanyer ...aku bangun lewat..tertido pas sembhyang subuh...pastu bangun kol 8.30..kelas aku start kol 9..cam apa lagi aku siap..tp mekap ttp aku kenakan jugak..sb nt muka nmpk dull..nk belajar tak de mood..smpi kol 9.05 minit..ok la tu kan..mandi siap2 mkn sket pe yg ada..then bawa kete laju2..smpi la kol 9.05...hak hak hak..so hubby cam biasa memainkan peranan cam seorang ayah yang sibuk menguruskan anak dia tuk ke sekolah...hubby ironkan baju aku sket...biar ilang kedut...then masak air smentara aku tgh mekap..pastu masukkan barang2 dlm beg...then buka pintu pagar...lambai kat aku sblm aku tekan minyak..sambil pesan baw kete ati2...mmg cam seorang ayah yang menalyan karenah anak dia tuk ke sekolah...sb pe??? sb hubby tau klu tak pandai nk takel aku..nt aku nangis..sb tension da lambat..so..hubby berjaya wt aku maintain riang rini...tp smpi je lecturer pun blum start lagi...just dok godek2 laptop dia..
rini dlmkelas..kena geng 2-2..tuk jawab soalan hantar ke dia...mmm..aku takde geng sb dok 3 sebaris..so ada sorang budak gurl iran ni datang join aku..sb aku pregnt ngan perut besar dia pindah kedepan..ok aku dok depan ooo dlm kelas..hehehe...then jawab la kitaorg latihan tu...simple gak..myb sebab aku study bagai nk rak kot during weekend ritu..patut la 3 hari berturu aku study bendalah tu...rupanyer dlm lecture, tak diajar lagi...aku yang beria baca...just dia kasi overview jek..tapi takpe..ynag penting aku dapat jawab...mula2 konon kitaorg bincang..last2 aku wat calculation sndri..pastu ajar plak budak iran tu...tgk dia cam blur je...ok..sedikit sebnyak aku nk bangga la sket kan sb tak sia2 usaha aku ujung minggu lepas...nangis punya la nangis smbil belajr...hak hak hak..berbaloi la nt dapat markah tuk task tu...jawapan btul lak tu..best2..da lama tak jd student katakan.....pastu tttiba2 budak iran tu smebang la ngan aku..dia kate dia suka tgk gurl pregnt belajar..sb nmpk cute sgt..ok aku bangga sb orang puji aku cute..then dia kate. "I'm sure your baby will be very cleaver...i am very sure"...ttiba2 aku cam terharu la plak...sb dia kate gitu..moga2 la...dia kate sb dulu mak dia pun pregnt masa belajar, adik lelaki yg mak dia tgh pregnt tu skng ni sgt pandai n bijak...dlm famili adik lelaki dia la paling pandai...moga2 anak mama pun gitu..amin...
pastu ptg kelas g cam biasa..kali ni lecturer lain lak yang cover chapter baru..ok lecturer tu handsome satu..pastu dia walalupun cam orang luar, tp ckp dia mmg superb...aku sgt2 la memahami...dah tu belajar lak pasal compiler....aku dulu 2 tahun main coding2 n compiler ni..so dapat la paham 90%pe dia ajar..siap bersuare lagi dlm kelas..cewah2....sekali klu dia tanya bab theory mau mampos aku...tak reti nk menjawab nyer...hehehehe....
rini kawan aku kasi rambutan..banyak sgt..da seronok aku sb pe...sb sajer2 hubby takkan belikan sb dia takut aku mkn banyak n batuk..ni da kawna aku kasi satu plastik besar lak tu, dia tak leh nk kate pe la kan...sedap2 rambutan tu...nmpk plastik dia pun tau da sedap..kawan aku kate dia blaik kampung aritu pastu baw la sb byk sgt...rezeki aku la kan..seronok sb dapar rambutan free....satu lagi tak yh la dok wat muka kecian klu nk jugak hubby belikan...klu buah lain no problm klu buah rambutan, durian buat muka kecian pun hubby leh wat tak endah tau..pastu, blaik dr kelas aku blah g jj la plak..nk beli handbag kat mummy2 aku...n jugak daddy2 aku.....tp takde yang menarik perhatian aku...so akug la plak JJ Bukit Indah...punya la lama pilih last jumpa jugak...abis 400 beli barang2 tuk mummy n daddy2 aku..hak hak hak....tp takpe..tu tuk adiah raya diorang...aku da start beli sb nt da puasa tka jln sgt la kot..klu kuar pun nk beli baju raya...tak berani beli skang sb perut aku makin hari mkin membesar..so nk tak nak kena tunggu nk dekat2 raya la...
ok la..hubby da kate "da kol 12, syg kena g tido...." ok aku nk g tido..nt hubby berleter tak larat dgr...sb esok kang aku lambat lagi..hak hak hak..ok la..bye

No comments:

Post a Comment