Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 31, 2010

Dating Pas Kawin..

Hellu..lama tak update blog...semua gara2 bz ngan kerja2 sekolah dan juga operasi buat kuih raya..alhmadulillah..semua tempahan sudah aku penuhi..sgt memenatkan sb hubby exam..tak leh tolong aku sgt...aku pun taknk kaco dia jugak.kasi change tuk diav study...huh...penat la jugak nk abiskan semua tempahan tu..tp tuk kat umah aku tak wat lagi ni..ish2...rasa cam nk wat start esok..tp tgk la dulu camana...baju raya pun aku tak sempat nk cari lagi..harap2 rini jumpa la..
ok la...sajer je kali ni aku nk update gambar2 terkini aku ngan hubby..gambar2 ni time kitaorg g berbuka posa ramai2 ngn kasmate hubby..mmg meriah..sb buffet..n mmg sedap makanan kat situ..sb aku ngan hubby smpi awal..s aku g la merendek2 ngan hubby ekitar kawasn tu...dalm erti kata lain berdating la kononnyer...sejak2 da belajar ni..xtiviti ber dating da dikurangkan..masing2 sibuk ngan pelajaran masing2...almaklumla kan..semua study nyer perbelanjaan ditanggung beres oleh kerajaan..so kena la pulun belajar sket...heheh...btl aku ckp...asa cam ada satu tanggungjawab tau...lain la guna duit sndri..rasa cam terkilan lak klu duit abis tp belajar cam apa kan..hak hak ahk...kesimpulannyer..samer je pe pun...anyway gambar datingku ni biasa je la..ngan perut ku yang semakin hari semakin membesar..semua ni gara2 baby mama dok tendang2 smpi kembung jadi besar..hak hak hak...sebenarnyer..babay pun ikut dating skali la...sb time aku berdating tu dia gerak2...dia tendang saner..tendang sini..seronok agaknyer mama dia kuar ambik angin...hak hak hak..seronok la dating pas kawin..tambah2 ngna perut makin membesar...indah btul rasanyer...dulu sblm kawin pun best jugak..tp da kawin lagi best sb...ntah la sebab pe pun tak tau nk ungkapkan..acececece...tp lain la rasa....syg sgt kat hubby aku sorang ni....aku pe lagi...spec mata itam aku tu aku peragakan la..yela..beli sampi ratus2 last2 tak pakai sgt pun...simpan je dlm kete..time nk beli tu beria2 benar.kopak duit aku..nk berjenama punya pasal..tp tak menyesal pun beli..sometimes bielr terasa nk bergaya sket aku pakai la spec tu..cuma jarang la..ni da dating mst mau pakai..tambah2 ptg2 mtahari ada gak..sakit la mata..acececece...ayat geiks gitu....anyway...adik aku nyer spec jenama DKNY lagi cun ooo...dia beli kat UK..murah jugak la berbanding sini..jeles btul aku..yang peliknyer..time kau pakai spec adik aku tu..seolah2 cam suite ngan aku la plak..aceeceece...tp adik aku tak paham btul la biler kau kate gitu..sb dia kate "aah..no way..that's mine.,.." cis..baru nk cilok...ahahaha

gambar ni ambik dlm kete je...sb nk test2..alih2 gambar ni jugak la aku suka...tgk masing2 da chubby...maksudnyer bahagia la tu kan..hak hak hak..spec aku mmg besar..konon2 ikut trnd la time tu..hak hak hak..anyway hentam je la...sebenarnnyer teringin nk pakai baju kaler samer..tp baju hubby kaler merah baru nk basuh..baju aku takde lak kaler oren..so takpe la..yang penting ati masing2 da sejiwa..acececece....

ni plak gmbar aku sorang2...peace gitu..biasa la tu la posing maut aku kan...hak hak hak...tgk2 da agak chubby kan...anyway..takpe..da beranak nt aku maintain balik..kasi cun punya...leh pakai baju kebaya aku balik...tp bolehkah aku???? boleh2..hubby yang kate ok...hehehe...


NI plak gambar aku n baby aku..se...da besar kan perut aku..kawan2 aku semua kate, nmpk cam aku da nak bersalin da...doktor pun kate gitu..tp hakikatnyer baru 6 bulan...9 bulan caner la ye nt??? aduh2...mst algi2 la comel...tp takpe ..aku lagi suka org kae perut aku besar...bangga gitu tau...hehehehe...


ni plak..gambar ayah kepada baby aku ni..syg bangat samer dia..bertuah dapat kawin ngan dia..bcoz he is soooo loving....mm..nk citer byk2 kang ada orang meluat la plak...tp takpe..citer je la..ni kan blog aku...suka sgt tgk hubby aku ni..sb sejuk mata memandang...lagi satu...bila tengok muka dia nt dia wat muka kelakar...mmg kelakar...pastu ayat biasa aku .."bajet ensem la tu..
hak hak hak..handsome ke suami aku ni???? tp yang penting ati dia mmg sangat baik n loving person n caring person..n ..blah blah blah..(citer byk2 kang ad org kemabng lak...takpun ada orang meluat la plak...)

ok la..sampi disini sjer entry aku kali ni..rajin2 kau update yang baru..byk citer tp tak tertaip je la...huhuhu...k bye

No comments:

Post a Comment