Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 28, 2010

Penatnyer..

Hellu..rini aku last puasa..harap2 dapat bertahan la smpi berbuka nt...tp buka nt kena makan ala kadar je..sb nyer kol 8 ada kelas plak...8 mlm..huhuhu...rini kelas 4 subject...tp setiap satu 1 jam..then gap dia lama la jugak..hubby gap tak sgt...cian aku tgk...tertido tu ha..penat puasa jugak ni...aku tak suruh dia puasa..tp dia nk teman aku posa jugak di samping turut menunaikan janji nazar dia kot...hehehe...nazar tuk pe??? ntah la...biarla aku dan dia sajer yang tau..yangk orang perlu tau aku syg bangat samer dia..hehehe...ni kol2 dia kelas ni..ish...cian lak aku nak kejutkan dia ni..takpe biar aku abis tulis blog dulu...dia bangun sembhyng pastu chow g kelas...tinggal la aku sorang2...nt rindula aku kat dia..heheeheh...
masuk kelas kali ni agak tension...sebab pe??? sb aku tgk semua pelajar dr luar semua pandai2...aku ni kurang sket..sedih la..aku senyap je dlm kelas..diorang aktif giler dlm kelas...mmm..lagi satu myb aku rasa cma pening2 lagi kot..aku paling suka klu calculation..klu theory...mmmm kureng sket la...tp aku kena la tau theory dulu kan..n master banyak theory...mmm...hrap2 aku leh la lulus ngan cemerlang dlm master aku ni..hubby pun samer....smaer2 la korang doakan jugak ye...amin..
ok la..nk chow dulu..nt2 aku update..bye

No comments:

Post a Comment