Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 11, 2010

Baby Mama Baik...

Hellu..da masuk hari kedua kan berpuasa..smlm kau berjaya abis satu hari berpuasa smbil menjalani kegiatan harian aku seperti biasa...baby aku pun takde kacau sgt pun..setakat ni dia igt lagi pesanan aku kat dia iaitu " baby..mama nk puasa sebulan ni..baby jd anak yang baik ye...mama harap dapat puasa smpi abis.." mm...setakat ni aku puasa dia tak kaco pun..kot2 la dia mengamuk sb lapar ke..tp still ok...tu yang aku ckp tu baby aku ni baby yang baik..mudah mudahan smpi biler2 la..hehehe...mm..smlm sahur...miinum air terlalu banyak kot..tak dgr ckp hubby pesan jgn minum air byk sgt..tgh angin tu kang nt sakit...tak..aku degil..pikir cma ok je lagi...yela..nk kena mkn ubat baby kena la minum air lagi..sekali...uewkkkkkkk.........muintah segala2 nyer..terkesima aku..hubby lak dah tepuk2 belkang aku...pastu abis tikar umah aku tu...baju aku pun abis..takde warning langsung klu nk muntah ni...muka aku da kaler ijau agaknyer...hubby da cuak..takut aku nangis la..tiap kali muntah gitu aku mst akan nangis...sb aku cam terkejut kot...pastu da dia baw aku g toilet...tukar baju semua, pastu hubby watkan air milo...isau dia sb waktu imsak da nk dekat dlm 15 minit lagi..ada lak roti..dia siap2 air milo tuk aku ngan roti...aku kuar je dr bilik air...terus aku dipaksa mkn..hak hak hk...yela..semua yg aku mkn kuar blik.cner nk puasa kan...pastu aku pun mkn la...hubby g kuar umah basuh tikar tu ..pastu da siap semua aku nganmuka berslhnyer.."abg marah ayg ke..." ..pastu tau tak hubby aku kta apa??? " ish..takde la..dah2 next time tak mau la minum air byk sgt ye...nt sakit"..alololololo.....betapa insanyer aku...tak mau degil2 da..so..rini aku wat air milo suam byk2...dlm ati, klu air panas2 hubby tak bising kot...hehehehe...ternyata dia tak bising pun..tp cam berdia la klu2 aku muntah...hak hak hak..tu la hubby aku...tak suka marah2 aku..suka manja2kan aku..sb dia tau kot klu marah kang aku angkut beg kuar dr umah...skali ngan bekas baju baby aku..hak hak hak..tkade la memain je..nt aku merajok la..hak hak hak..
mm..rini aku tak muntah...tp pastu sahur tertidor la plak tak sedar lak tu..da subuh ke mana...pastu bgn kol 7.30..kelas kol 8..hmmm..terhegeh2 aku siap..hubby pun samer..tp dia kan maintain cool...dia iorn kan baju aku ngan tudung aku...sb cian kot tgk aku terkocoh2....tp hubby mmg selalu tolnog aku....hehehe..aku ni kan pemalas...pastu siap2 la ..sblm kol 8 aku da gerak..ok la..smpi pun elok smpi lec pun sampi..ok la...g asing2 sb kelas aku abis kol 9 hubby kol 12 nt..mmm...smlm aku g order hp...pasal tu nt aku citer..skang nk siapkan assignmnt jap..
k bye..

No comments:

Post a Comment