Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 10, 2010

Biler Hati Sedih..

Hellu...skang ni tgh layan citer Syurga Cinta...hhehe...suka sgt tgk Mia budak gurl yang comel tu....dah la cute pastu suara serak2 basah la plak...seronok la tgk gelagat dia..nt anak mama klu btul gurl ni..ntah comel cam Mia tak??? ke lagi cumel ea??? hehehehe....
ok la rini nk citer pasal Biler Hati Aku Sedih....kenapa aku sedih??? tak tau la..malas nk citer..biarla menjadi rahsia ati je...hehe...biler kau sedih aku akan confirm menangis...sampi bengkak mata..pastu aku akan sapu vicks kat dada n idung aku...sebab aku akan semput..saper sapu??? hubby aku tolong sapukan...pastu klu mata aku teruk sgt...hubby akan ambik ais n demah mata aku...kasi ilang sket sakit sb terlalu bengkak...n guess what??? dlm masa 1/2 jam klu aku nangis semput akan datang dan mata akan bengkak...hak hak hak..aku mmg sgt suka nangis..tak suka dok simpan2 dlm ati..biler nangis aku akan luahkan segala tension n sedih aku...that's y akurasa nangis leh kurangkan rasa sedih aku...tpp....nt hubby akan pening kepala la..sb biler nangis aku tak suka citer np..da berhenti nangis biler da sapu vicks baru aku citer...so..dia akan pelik la npe aku nangis...hak hak hak...aku tka suka berlakon biler aku sedih..i mean berlakon happy la..sb nt aku lagi akan sedih...biler aku marah mulut aku akan membebel n marah2...pastu aku ckp tak henti2..ckp pun cam keling..sb hati aku membara...tp takdel a terjerit2...klu org yang biasa2 kenal aku akan kate la.."pe kena ida ni..lain macam je ckp"...bukan laser...tp cam ckp ntah pape...kuar topik la..pastu semua benda nk ckp...
itu la aku...sgt pelik n confirm cute..hak hak hak...
td aku sedih sb masalh sket...n aku rasa masalh aku ni pasal orang lain...aku sedih biler aku tak dpt nk tolong pape...n at the same time aku marah sgt sb masalh ni...n aku geram sgt ngan orang dlm watak yang buat aku bermasalh ni..klu la iman aku tak kuat..mau je aku ikut hati g marah orang yang bermasalh tu...tp aku tak suka nk serang2 orang...ttiba2 g marah2 org..bukan stail aku kot...cuma aku akan marah kat belakang la...hubby dgr then pujuk aku tuk sabar..tu je la..aku mmg gitu...dr kecik smpi besar...kdg2 orang menyakit kan ati aku sgt2...n mmg rasa cam nk sgt balas balik...tp sabar je ati aku...that's better..tp masalh ni tak tau la cner kan...mm..sb baik hubby ada...leh aku citer kat dia..psatu nangis kat dia smpi tido..nt dia pujuk aku..ilang sket rasa sedih kat ati...moga2 hubby sntiasa ada ngan aku dlm keadaan susah n senang..amin.......

No comments:

Post a Comment