Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 12, 2010

LaLalalalaaaaaaaaa...

Hellu..da terang2 n sah aku tak tau nk tulis pe skang ni..tp tangan gatal la plak dok tekan2 keyboard ni biler terpandang blog aku ni...ni baru balik dr kelas Prof Selamat...mmg tak ngantok walalupun berbuka td punya la byk mkn kan..sb pe?? sb Prof Selamat ni mme kelakar orangnyer..pandai wat lawak..and tiap kali tu mst aku terkekek2 gelak..maka berlambung2 la anak aku dlm perut ni...pastu tersa la dia gerak2..gelak samer kot anak mama ni..hak hak hak...
rini berazam nk siapkan assignmnt..nk wat report nak kuarkan graph..rupanyer baru tau nk wat report kena berdasarkan graph..igt wat coding, run jadi then kita goreng la report tu..seklai kena ambik graph la plak..da kena study programming tuk kuarkan graph ni..isy...tgk la moga2 tak tertido la aku..dapat siapkan keje..lagipun sok mmg takde kelas..kira orang cuti start ari sabtu tp aku ari jumaat da leh cuti..hak hak hak....
byk assignmnt aku ni..agak mentensionkan sb aku kena study at the same time...isau la..harap2 semua berjln ngna lancar..amin...
rini berbuka puasa dengan nasi (hubby masak) + Ayam masak kurma (hubby masak) + sotong and cendawan goreng tepung (hubby yang masak)pastu kuih2 muih (beli dr pasar ramadhan) + air (aku yang buat.)..hak hak hak..rini kelas aku smpi petg...kol 5 baru abis..then sambung lak kol 8...mm.hubby yang masak...dia beria nk masakkn..so aku on je..ternyata mmg sgt sedap..kurma ayam tu mmg menyelerakan...letak ubi..letak tomato...wah2..mmg xcelent...termalu la plak aku yela..patut aku yang masak kan..skang terbalik la plak..tp takpe..esok2 aku masak..esok aku takde kelas..boleh al masak..so lauk tuk sahur da ada..amin...tak yh masuk dapur mlm ni...hak hak hak..terpampang kemalasan aku tuk memasak..mmg teruk..tp takpe la..takkaco orang pun kan..hak hak hka..
mmm...citer pasal bulan ramadhan ni....kita kena la bermaaf maafan kan...so kepada sesiapa yang rasa cam nk minta maaf kat aku..dun wori..aku da lama maafkan...aku klu de wat slh kepada sesiapa pun aku minta maaf...yela kan..sejak2 da mature n da kawin ni..pemikiran aku ni da bertukar skit la..sikit je sebenarnyer...tp ok la dr tak berubah kan...
ttiba2 leh kuar citer ni npe ea??? sb ada sorang hamba Allah ni..dia ttiba minta maaf kat aku...padahal aku tak penah pun berdendam ke apa ke ngan dia..tp takpe...tp....biler dia citer npe dia penah benci aku tu cam pelik lak aku rasa..sb aku tak rasa la plak cam sb aku semua tu terjadi...tp anyway...aku pun da lupa citer tu..n kdg2 kita rasa kita tak wat slh..tp mana tau tuk org lain...tp takpe..kes tu tutup je smpi sini..tuk kebaikkan semua..acececeecehh...semua la konon..yela..hubby kan selalu skodeng blog aku...pasal kes tu dia ttiba naik marah..bukan marah aku..dia soh aku citer benda sebenar tuk tunjukkn aku tak berslh...tp takpe..just forget about it..bcoz baby aku biler papa dia bisnig dia tumbuk2 perut mama...sb pe tau..sb dia marah klu mama dia marah org lain...hak hak hak...dlm erti kata lain...jgn ikut ckp papa..hak hak hak..bagus btul anak mama...ikut perangai saper?? mama jugak...hak hak hak..cam nk muntah aku baca balik..yela...ikut cam papa dia..baik ati...lemah lembut...penyayang..semua yang baik la tuk dia..hak hak hak..(moga2 esok pas terawikh hubby belikan ais cram mcD kat aku..) td balik kelas aku terpaksa membuat pilihan antara teh ais ataupun ais cream mcD..sb pe buat pilihan??? sb malas nk ulang alik g saner sini..so satu dulu..jap g aku nk makan cucur udang..cam sedap je..beli satu set..klu sedap hmmm...jgn mimipi la hubby nk mkn cucur udang aku..hak hak hak..sgt kejam kan aku ni...takde la..ok2..nt aku suapkan hubby mkn cucur udang...kitaorg kawan baik..semua share...opsss....baby pun share ngan kitaorg jugak..
mmm...berbalik kepada kisah td tu...lupa lak...aku doakan dia dan tunang dia bahagia hingga ke akhir hayat..amin....doa ibu mengandung ni kawan aku kate menjadi...so moga2 la ye..:)
skang ni hubby tgh kusyuk tgk citer cina dia...pastu tup2 sibuk tanya aku ""ayg tulis pe tu.." eiii..aku ni biler da ditegur camtu..mula la ayat aku " adalah...eii..baby papa ni sibuk je kan.." hak hak hak..yela mentang2 skang ni aku ada baby ngna aku..semua baby kan...hak hak hak..pastu hubby gelak je la..dia tak marah aku....sb dia mmg baik..:) sb tu aku syg sgt dia ni....hak hak ahk..klu dia marha mst bersebab....skangn itkade sebab dia nk marah aku..klu dia marah aku sembunyi broadband ni..biar dia tercari2 dimana broadband..klu dia tanyaku aku wat2 tidur..aci tak gitu???? hak hak hak..tkade la aku da start merepek...ok la..time to eat cucr udang..yummy yummy....
bye

No comments:

Post a Comment