Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 19, 2010

Kenapa aku menjadi terlalu senitive..

Hellu...rajin rini kau nk update blog..aku sihat2 je kat sini...perut kau pun makin sihat je..pakai baju tido da tak muat da...ketat kat bahagian perut...hak hak hak..dulu longgar je baju ni..apasl ea kain ni mkin hari mkin mengecut..ish2..hehehe...
rini nk citer pasal kenapa sejak2 ni aku ni sensitive je...mm..aku dgr org kate, biler mengandung kita akan makin sensitive...mm..tp dulu sblm pregnt aku tak suka klu orang asyik2 kate, sb pregnt jadi gini..sebab pregnt jadi gitu....yela..tak xperience kan...skang ni..leh tak klu aku pun nk kate gitu la..hak hak hak...mm..skang ni klu org silap ckp sket..laju je statement tu nk menuju ke arah negative..pastu mula la air mata nk jatuh..pastu nk sebek2 muka...ish...buruk benar muka aku time tu..pastu, kena pujuk lak tu..klu tak pujuk lagi panjang rajuk aku tu...mmg kalah la budak kecik..aku time kecik pun tak penah merajuk gitu...klu merajuk aku senyap je..skang ni pun akusenyap je..tak mau ckp sgt..pastu sedih n nangis..ish..sindrom ni teruk jugak la kebelakagan ni..so klu nk melawak ngan aku mmg kena berhati2..sb aku akan terus anggap ia sebagai lawak yang negatif...pastu biler da ok kan, pikir2 balik..cam awat la aku nk penat2 merajuk...padahal bukanyer pape pun...mm..tp nasi sudah menjadi bubur..aku pun da dipujuk kan..hak hak hak..takpe la..myb sindrom aku sblm kawin yang sememangnyer kuat merajuk tu still ada kan...so..tambah2 keadaan gini pun lagi la menjadi2...
rini pagi2..aku g PSZ..konon nk study group la..masing2 wat assginmnt n bincang..tp aku tak dpt join sgt sb ada janji ngan kawan aku tuk ambik nota dr dia..dia last semester..baru aku tau yang sebenarnyer, dai pun MEL jugak..smer kos ngan aku..dia kate..ala..npe tak ckp awal2....semua asssingmnt yg aku pening wat tu dia da wat...leh je pakai dia nyer or jadikan reference..then nota contoh soalan ngan jawapan semua dia ada...leh je ambik...ish..klu aku tau la kan...tp takpe..better tau skang dr tak tau langsung kan..takpe dia kate, nt msg dia aku ambik subjek pe lagi..nt dia kasi not32 dia..tq idani....lega sket aku rasa skng ni.....
ni nk sambung wat assignmnt n study tp really really tak de mood la...rasa cam tak sedap badan je..nk tido..tp taknk ikutkan ati sgt...nt pas asar nk kaur g shopping tudung n seluar jap..nk beli tudung xpress..senang tuk pakai g kelas...lagi satu cam rasa terkurung ngna belajar je..nk mood kuar jalan2 sket...klu boleh buka kat luar terus je la...nk mkn nasigoreng ayam...boleh tak???? hehehe...aku klu sahur mkn ayam mst kejap sket perut..lapar rasa tak rasa je...klu lain, mmg cepat je rasa lapar..igt nk g scan....tp takut la plak klu jumpa doktor yang samer..dia tak friendly sgt..nt dia marah2 aku sb berat badan naik....kawan aku bawa isteri dia g klinik yg samer pun kena jugak...tp kali kedua dia g, dapat doktor lain..tp still doktor lelaki la kan..tp dai kate yang kali ni agak friendly much more better than before la..tp dia g time mlm...aku nk g time mlm jugak..tp tgk ladu caner..aku nk sgt tgk anak aku...huhuhhuhu..yela..sebulan skali leh tgk pun...huhuhuhu....nk scan selalu dgr citer tak elok sgt..pastu kena bayar RM50...dulu klu kat melaka..aku leh scan free sb guna buku staff kan..hak hak hak..tp takpe..bayar RM50...pastu dai scan 3D skali...klu anak ramai la kan..pe kate aku beli je la alat scan tu...hak hak hak..bila2 rasa nkusha baby, aku scan sndri..tp mana nk dapat mesin semahal tu...eh..silap..mana nak dapat duit beli mesin semahal tu kan...pastu da tua tinggal dlm stor je..hak hak hak...
da aku da start mengarut da....tension sebenarnyer pikir pasal masalah assignmnt yang tak jadi2 ni...tp td da dpt idea baru nk try la jap g..pastu terus wat report je la..nksiapkan siap2...ntari rabu nk kena cucuk...dgr citer cucuk tu nt sakit seminggu baru ilang..ish..takut la plak aku...
teringin nk makn kuih raya la..tgk la klu jaln2 jumpa yang cma sedap je n harga berpatutan aku nk borong la sket..letak kat umah..pastu biler time puasa terliur la plak dok tgk..ish..ni pun masalah jugak...
ok la...nothing interesting nk di update sgt pun...nt da ada citer best baru aku update lagi..mana tau citer hubby wat lawak ke....citer psal dia best sket..akumst bersemangat je...
k la..bye

No comments:

Post a Comment