Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 17, 2010

I Got 1 !!!!

Hellu...lama rasa tak tulis kat blog..smlm tak tulis rasanyer..ntah la aku pun lupa..yang aku tau, aku byk giler xtiviti...xtiviti study...xtiviti kelas...jalan2...macam2 lagi la...hak hak hak...
I Got 1 !!!!..tau aku da pat pe??? aku da dapat hp baru...N97 Mini color Putih...samer ngan hubby tp color je lain..seronok sgt..smlm pas kelas aku g ngna hubby g ambik...skang ni da tekan2 main da...seronok sgt...Thank You Abg!!!!..seronok sgt..hubby tak abis2 dok usik aku ngna hp baru tu...pastu smlm g buka posa kat JJ Tebrau..ttiba hubby teringin nk mkn Kenny Rogers la plak..so..aku layan jela..selalu mst tak abis aku mkn..tp kali ni licin je..myb sb aku skang ni mmg mkn banyak kot...hak hak hak..semua mknan aku mkn klu dulu mst tak abis..membazir..tp skang ni semua licin...muahahahaha..pastu singgah la plak angsana..terliur sei tgk kuih raya..tp sabarkan ati sb harga dia sgt la mahal n tak padan ngna kuih tu....so aku sabar sb tgh tunggu kuih raya yang aku order dr kawan aku ni...kate dpt minggu ni tp ttiba ujung bulan la plak..takpe..nt aku wat sndri je..nk beli tu boleh tp harga dia melampau sgt la...klu dlm 24 ke...tu pun cam mahal gak...tp ni 28 30....mahal ei.padahal biasa je...mak mentua aku wat kuih tart...ha...40 biji 15 inggit je...murah n sedap lak tu...mmg sgt sedap la uih tart mama aku ni..mm..rindu lak nk blaik Muar...nk mkn mama masak...nak mkn mak masak jauh sgt....nk balik kena plan btul2..sb kat kedah kan...mmmm...ok tukar citer..

sket je kan aku citer pasal hp baru...tp takpe..nt aku citer lagi...
ttiba2 teringat nk citer pasal aku nyer menu aritu..semau menjadi sei.....hebat kan aku...n sgt berpuas ati ngan masakkan aku..berbanding kat luar tu..yela..aritu aku mkn ikan sweet sour kat luar tp tak sesedap yang aku harap kan..
ni puasa ni aku masak main tauh je semua bahan...sedap la plak..hubby pun puji2...pasni aku nk buka restoran la..hak hak hak..pastu tomyam aku letak ayam daging + sayur2ran...sudah tentu tu tuk hubby la kan..pastu udang goreng tepung..rupa dia agak kurang....tp rasa dia mmg sedap..licin aku mkn..muahahaha..then sayur masak bias je...mmg penuh satu meja...sedap n puas ati..pasni tak yh p mkn kat luar da...aku msak je sndri..ikan tu goreng tepung..tu hubby gorengkan sb aku takut minyak mercik kena tangna aku yang semestinyer licin n mulus ini...muhaahahaha...gambar aritu sblm mkn..smbil tunggu tima buka posa tu aku sempat capure gambar..tp nt aku upload..aku ni semua nt pastu tak jugakkan....hak hak hak..insyaAllah..aku try upload nt...tenet ni kadang2 lembat..satu lagi mls transfer2 ni...tp takpe..nt aku cuba rajinkan diri ye...hehehe...

ok la..aku n kstudy microp ni...nt nk exam da...huhuhuhu..takut la plak...jap g tghari nk g jumpa lecturer jap..nk tanya soalan sb tak paham nk wat cner...tp subject lain...tp skang pulun study subjek lain la plak...takpe...nt kawna aku mst byk soslan aku tadah je telinga dgr...sekurang2 nyer masuk sket ilmu baru n refresh balik otak aku kan..aku da study subjek tu baper aritu...mmm...k la...study dulu..
bye

No comments:

Post a Comment