Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 19, 2010

Hutang Gambar2 Ku...

Ini adalah gambar Hp terbaru aku...N97 Mini...aku choose color Putih...ttiba je nk lain dr yang lain...selalu jgn harap nk ambik kaler lain selain hitam kan...ttiba2 mood suci murni la kononnyer..hehehe...anyway..thanks to my hubby....sb tak rasa aku membazir belikan hp ni..thank you jugak tuk hubby yang susah payah bawa aku cari hp ni jugak...luv u sooo much..klu tak dpt hp ni pun luv so much jugak ......:) anyway..skang hp kita da samer...so abg da tak leh berlagak da..hak hak hak..anyway..skang ni sibuk je aku nk bermsg2..yela kan..jakun sket sb touch screen...dulu aku penah kate..takde maknanyer kau nk tukar2 hp kan...see...ttiba je aku tukar..so len kali tak yh la cayer ssgt kate aku..sb klu aku kata tak nk tu...mst nt tu la yang aku nk..pasal barang2 la kan...ok...nest pic lak .....


Ha..ni la gambar makanan buka posa aku ngan hubby aritu...wat ikan sweet sour la katakan...menjadi la jugak..ikantak sebesar cam kat kedai...tp cukup la tuk aku n hubby...aku suka...hubby pun suka..tak sangka talent memasak aku di bulan posa ni semakin menjadi la plak kan..hua huahua....pakai hentam je masak...alhamdulillah..ilang jugak mengidam aku pas mkn masakkan sndri ni....


Ini adalah gambar hiasan je.....actually samer la cam kat atas..cuma ni termasuk tomyam sayur n udang goreng tepung yang tak cantik sgt tp rasanyer superb..hua hua hua....then sayur hubby...mkn smpi tak abis sayu2 nyer...ish2......yela..aku tak pandai nk wat menu sndri...kena org kasi menu aku maska ok kot....ooo..tka leh ni..kang aku ni tukang masak je...org order ..camkat kedai la plak..tp klu hubby order kat aku ok je..orang lain...no way...hik hik hik..

ok la...nt update lagi..bye

No comments:

Post a Comment