Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 01, 2011

COnteng2...

Hellu..rini nk update sket la blog yg da jarang2 aku update...huhuhu...dek kesibukkan berniaga aku ni..hehehe..mm...rini mmg penat sb aku gatal nk g try berniaga kat kolej sains kesihatan..mmg sgt penat dan berbaloi..alhamdulillah dapat la jugak hasil berniaga aku ni...hubby pun gigih melayan karenah aku tuk jual ni...hehehe...
mm....ramai staf kat saner yg beli..budak2 kecik pun ramai gak la..minatyg kartun2 la kan....sb rini adalah hari pendaftaran...so tak de la ramai sgt cam pesta konvo kan...8 tapak je pun yg buka..tp best la dpt pengalaman....then da dpt tempahan tuk minggu depan pun ada...happy sgt biler org enjoy cucpake aku ni...tart pun laku la jugak...hehehe...tp mmg penat la...seb baik hubby ada tolong2 dan juga jd teman aku tuk gelak2....
camana ea klu hubby tak de td pun tak tau la..biler hubby ada aku semangat dok promote biler org dtg...semangat tu lain sket...kadang2 hubby aku pun tergelak gak tgk aku...hehehehe
rini athirah da genap 7 bulan..mmm..kejap je da besar da anak mama sorang ni..da pandai marah2 pun ada...marah kat kucing mainan yang bising2..marah kat kura2 mainan yg suka bernyanyi...mmg pandai la semua..tp belum boleh mengesot ke depan lg..ke belakang adalah bilewr kucing nk dekat ngan dia...adoi....tiap2 hari dok main ngan dia rasa indah sgt perassaan biler dgr gelak ketawa dia...pastu sejuk je mata memandang biler papa dia dok agah2 dan dia gelak keseronokkan...mama dia???? tersenyum sorang2 la tgk..kadang2 menyampuk gak..jadi huru hara rumah ni dgr kitaorg bertiga gelak...da penat syg mama ni tido la..so papa n mama leh wat keje...klu dia tak tido susah sket la..huhuhu
aritu aku dpt hadiah handbag n jeans dr hubby aku...seronok sgt..skangn ida mula kumpul2 handbag n kasut tuk keje nt...beli n simpan baik2 tuk jadikan harta karun kan...bulan depan nk beli lagi..klu leh masuk keje nt semua da ada...semua baru...heheeh....da kena start beli la sket2 mulai skang sb nt da keje susah la nk beli....hehehe...
ok la nt update lagi ..mata aku da ngnatuk sgt da..penat sgt...nt nk bangu wat tart lagi...tuk esok lak...huhuhu..harap2 bangun la aku..hehe..
k bye

No comments:

Post a Comment