Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 02, 2011

Penawar Duka...

Hellu...rini sambil tgk citer 321 Cinta tu...ttiba2 terasa nk update blog...pakai laptop hubby...susah btul nk hantar gambar..lama tak update gambar aku , tira n hubby tersyg aku kan..adoi....nk pakai laptop aku ni susah la plak..nk pasang2 kan...hehehe..awal2 dpt Vaio tu mmg rajin je bukak tutup.;.skang ni da kureng sket...ahahhaha...dulu hubby hadiahkan laptop Vaio..punya la rajin dokk belek laptop..skng ni da kurang rajin..mana laptop yg terbuka itu aku akan pergi....even hubby tgh wat keje pun aku miknta pinjam kejap tuk pakai tenet..hahahahaha....
td aku main2 fb ttiba lak sakit hati ngan sorang ni...ye la kan mengata aku...bengang giler...aku dr demam sambil syok2 main tenet terus ilang mood..seb baik hubby aku ada...hehehe...tira pun ada...dgr la citer aku pasal geram tu....hubby kate.."takpe..tak yh layan sgt..biar je.."so aku biar je..hjahahaha...nt klu dok pikir2 wat sakit ati je...athirah lak sengeh2..cam paham je mama dia tgh geram...so dia nk wat la mama happy...hehehe..thank you syg...love both of u tau...hehehe...
ok la...tu je kot..nt update lagi....citer pasal hubby n tira lagi..byk sgt yg aku tak sempat citer..adoi...asyik sibuk gnan benda lain je..k la..bye

No comments:

Post a Comment