Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 28, 2011

Tit.......tittit..

Hellu..rini rajin sket nk update..rini pagi2 da bangun masak2...masak tuk hubby n jugak untuk my sis n putra..masak makanan org berpantang dan juga org diet..aceceee...hehehehe....aku wat sup ayam..then masak sayur n goreng ikan je...kakak aku mmg kena jaga pantang btul2...pagi2 da sarapa nsemua hantar cik princess ke umah pengasuh...seb baik dia ok je..sampi2 je da ok biler pengasuh dia angkat..then balik sambung lagi masak..hehehe...then da siap2 hubby decide nk hantar...yela..pasal kes slm dia nk hantar..then plan nk g ambik kredit kad aku sb da expired..hehehehesmpi2 je putra tgh tido..then rileks sket la kan..hubby kat bawah je la..tak naik atas..biler putra bangun cari la aku..suka la..hubby masukkn nasi kat putra..sb putra tak pantang, so dia leh mkn sup ayam...aku letak samer carrot..semua carrot tu dia mkn...sb putra mmg suka mkn carrot..hehehe..then abah putra nyer balik dlm kol 2 gitu, then tak masuk keje dah..aku pun kuar la ngna hubby...g ambik kad then g la jln2 kat cs tu...then usha la stroller baru tuk tira...g kat anakku tp hubby tak berkenan nk sweet cherry la plak..aduss...
ambik athirah g la JJ...da usah2 hubby tak berkenana la plak..adoi...so dia nak ajak g kat area bukit indah gitu..ok layan sajer...hubby klu nk beli barang kat athirah ni mmg cerewet sket..tp tak kisah la..aku berkenan je kat JJ tu tp tu la..hubby kate bumbung tu tak tutup belakang so nt tira kena panas katenyer..mmg ada benarnyer jugak...lama gak la lepak kat JJ smpi tira tido...hehehe..balik je hubby masakkn sb aku sdang mengalami kesakitan di bahagian lutut aku sblh kiri ni..nk sembahyang pun kena duduk sb tak leh kepak2...mmg sakit sgt..tu la smlm aku gatal sgt urut sndri naik lebam sudah...huhuhu...sb hubby bertungkus lumus masak kan so hubby penat la..hubby kate kat aku dia demam..pegang biasa je..dia tak puas ati...g ambik digital nyer penyukat suhu athirah g sukat..klu demam penyukat tu akan bunyi "tiitit"..tp klu tak dia bunyi "tit" hubby masuk dlm bilik ngan muka msm g check..then aku dr luar dgr la buniy "tit"....so aku gelak la mengekek..aku kate tka cayer..pastu kuar ngan muka masam...nk cover malu dia dia kate "ish sket lagi nk capai suhu demam ni"..lhahahaha....mcm budak2..klu demam takke susah mama cun ni....nk kena jaga tira sorang2..adoi...penast tu..sb tira suka papa angkat..hehehe..ok la..sebenarnyer smbil udpate smbil tgk bola...tp tu la...mcm pe je passing bola kan..meluat btul..ok la..nt update lagi.b.ye

No comments:

Post a Comment