Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 21, 2011

Athirah really big girl now...

Hello...rini nk update sket la pasal cik athirah dan juga my hubby n also me....mmm...nk update pasal jln2 aritu..dpt upload gambar pun sket je...pastu tenet problem..geram btul..so nt2 la update ok...rini pagi2 aku wat durian nyer kuah (apa tah org panggil..lupa da) then masak bubur athirah...then masak ayma masak merah n sayur....selesai sudah axtivi masak aku...so lauk yang dimasak mmg banyak boleh smpi mlm..heheh...tp mlm cam nk wat kuey teow bandung aje...hehehe...tp tgk la caner dulu....tgk tahap kerajinan aku...hehehe...
rini cadang nk g tesco tak pun g giant nk beli barang2 dapur..barang2 rumah..tp tu la...tuan rumah akte rini ada org nk datang pasang pintu tuk table top aku tu...so postpone jap la..ni smpi skang tak dtg2 lagi..adoi...so postpone mlm la ...isau gak klu tak dpt g arini..sb arini dok umah je...busan sek....igt nk g jln2 la jugak kan....athirah mmg suka sgt klu jalan2....skang ni da pandai meniarap ke depan wooo..laju lak tu..then da ada gaya cam nk merangkak pun ada....skang ni kan aku nk angkat athirah pun tak larat..she's really a big girl now...then athirah ni sb mama n papa dia tinggi...so..athirah nmpk cam budak besar sb dia tinggi sgt...then badan dia hantap je...mmg penat dukung dia...tp kadang2 aku angkat jugak nk peluk dia puas2..akdang2 gelak mengekek kadang2 menangis nk dilepaskan...adoi....melayan athirah mmg penat kadang2...time masak paling tak tahn time...papa dia sibuk kat luar dia mst datang kaco mama dia...sambil naik walker..ke hulu hilir dia datang..kadang2 sampi pula tangan dia capai bakul bawang...tak larat nk marha sb dia mmg tak paham kan...pastu biler marah dia gelak la plak..adoiii....skang ni tido nk pakai jam tangan lak...klu jam tangna papa dia ada nombor2 kan..jam dia lagi hebat ada gambar singa..hahahaha...sb athirah suka sgt main jam tangan papa dia kan..so beli la satu kat dia...beli yang baby nyer mainana la kan...mmm...suka sgt ngan laptop mama dia ni..pantang nmpk terbuka mst nk laju je pergi tekan2...papa dia nyer tak berminat sgt agaknyer...sb laptop mama kaler pink kan dia minat la...
rini baper round tah basuh baju..sb banyak sgt aritu g KL kan..hehehe..tp pape pun baju athirah didulukan...isau la kan...takut tak cukup...baju mama n papa last2..hehehehe...
best sgt aritu jln2 KL..mmg penat tp happy je...skang ni pun happy je...hubby tak penat nk manjakan aku n athirah...hahahaha...nt rmai anak tak tau la kan...tp rasa ok jugak kot...dia kate nk 10 lagi...adoiii...nt bukan takat mama n papa je penat nk jaga baby athirah pun penat jugak nk jaga adik2 dia...hahaha...biler tgk athirah kan nmpk cam ada talent jadi kakak yg garang ni..hehehe....athirah suka gelak..klu org tak kenal dia pandang je...lama sket baru nk senyum2..tp klu papa dia agah..tak pun mama dia agah...mengekek2 gelak..aku lak tak leh dgr suara athirah gelak kan..mmg aku pun mengekek la kan...
mmm...on da way balik dr KL aritu athirah wat perangai..bising2...bosan agaknyer lama2 dlm kete kan..so aku p un pakai kan la dia tudung...snap gambar dia..suka sgt dia time tu..nah..ni ha gambar dia...hehe

hi..saya nenek athirah....panggill.nek tia ok...


Ini gambar paling tak tahan la...da jadi walpaper hp mama n papa dia da...adoi..

ok la..nk g solat dulu time athirah tgh tido ni...ok la..bye

No comments:

Post a Comment