Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 09, 2011

Rose lagi..

Hellu..rini tak wat pe sgt pun..pg2 hantar tempahan cheese tart..then g cari klinik tuk ambik ubat..tira selesema n batuk2..then telinga dia gatal...tp klinik pakar kanak2 yang aku suka tu tutup la plak sabtu..so g klinik keluarga...klinik tu pun ok gak..doc kate athirah banyak taik telinga..then keras2 lak tu...so bagi ubat tuk lembutkan taik telinga dia...mana tak nyer aku isau..dia garu n tarik2 telinga sampi merah sebelah muka..pastu siap berdarah sket telinga dia...ish..tira ni buat mama isau je...huhuhuhu
ok la...nk citer pasal rose aku...ni ros ni hubby kasikan tuk aku lagi...hehehe...citer dia bile aku g ambik duit tuk cheese tart aku kat kedai...da abis dijual semuanyer..alhamdulillah...so td g letak lagi la...kebetulan kat situ ada kedai bunga..so hubby cepat2 masuk n belikan tuk aku..best2....tp sekuntum jugak...kaler aku pilih..hehehehehe..kali ni tak suprise la..tp beria dia mau beli....ni la rose dia...aku mmg suka bau bunga ros ni...hehehehe..best sgt sb dapat bunga...skang ni npe ea hubby rajin bagi aku bunga ea??? takpe..tak kisah...yangpenting aku happy..hahahaha....nest time nk bunga rose kaler putih lak la..hehehe..tu pun klu hubby belikan lagi..org len aku tak mau..nk dia sorang je kasi aku bunga...hehehehehe



Bungak ali ni cantik sket...kurang kembang...


Cantik kan bunga ros...


Tadaaaa......sajer tangkap byk2 gambar...

klu nk tau ...da hari kedua pun masih cantik..aku letak dlm bilik tido aku..siap letak air lagi..muhahahahahaha...nt da layu nk yangl en ye abg..hehehe
k la...bye

No comments:

Post a Comment