Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

June 29, 2011

Transformer...

Hellu..rini rasa best sgt sb dpt g tgk 3D TRansformer...walalupun abis 43 inggit tuk wayang sajer..plus ngan set transformer..i mean set popcorn n air...aku tak kisah...hehehe...hubby belanja...sb dua2 mmg layan giler citer tu so tak pikir jimat2 da sb nk sgt tgk transformer...mmg best sgt...tp papepun yang first nyer transformer lagi best la..kali ni pun best jugak...aku paling suka part dia transform jd robot tu...mmg kagum je..hehehe...tgk 3D...so ok la...tp rasa tgk biasa pun ok rasanyer...tp takpe la...td tgk ramai gak yg dtg...mst ramai ponteng keje..hahahaha....
ok la...sb rasa berslh la kan hantar cik athirah g umah ibu dia, so g ambik awal rini...bawa jln2 JJ..sambil mama n papa dia borong barang2 umah....so skang da banrup...hahahaha
sempat gak la sblm balik amik athirah tu aku g borong barang2 tuk jualan aku kat Kolej kesihatan kat johor tu nt...byk gak la abis..beli bekas sajer pun da mahal..ingredients pun leh tahan mahal gak..sb aku kan guna fresh cream...mmm..pakai fresh cream mmg mahal harganyer...so da decide bper harga nk jual...then flavour pe nk jual...best sgt..tak sabar rasa..walalupun ada konflik nk jual ni...tp tak patahkan semangat aku ni..hehehe...lantak la konfliks tu ..buat aku pening n sedih je..so aku kena happy2..hubby kate, nt kte wat cantik2..then kita jual..org tak beli pun tak pe..yg penting aku happy..hehehehe....
ptg td last g umah sewa lama..g letak kotak2 n almari kat luar umah so..nt lori sampah leh angkut...yela..sblm kuar umah tu kau n hubby da basuh..siap mop lagi..toilet kasi gilap2 gitu..klu org lain n tah buat ke tak pun tak tau..hehehe..ada gak yang bersihkan camtu...bukan maksud aku takde..time masuk umah tu owner kasi cantik2 je..so nk kuar pun kena la cantik2 blik..paling teruk sental dapur...yela..aku kan rajin memasak..then berus dinding sket..yela..takde lapik kan kat dinding..so kena la gilap2 balik..sblm ni nk gilap susah sb byk barang...so klu nk kemas pun yang leh capai je dpt kemas..hehehehe...
mmm...nt aku update lagi pasal jualan aku tu..moga2 first trial ni mmg laku la..moga murah rezeki kitaorg...n dapat happykan diri kitaorg ni lagi..hehehehe
ok la..bye

No comments:

Post a Comment