Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 12, 2011

kisah Athirah..

Hellu..rini atirah g jumpa doktor lagi..sb nyer athirah dr aritu tak baik2 dr selesema lagi..aritu da ambik ubat tp tak menjadi la jugak...tak baik2 lagi..so kali ni aku g la pakar kanak2...puas ati..ubat 4jenis dia kasi..g kat klinik biasa 2 jenis sajer...adoi...ntah la..aku lagi suka g klinik pakar kanak2 dr klinik biasa klu tuk baby...penerangan dia lagi jelas n aku cam yakin je...
mmm...on da way balik tiba2 nmpk la plak kedai alngsir..harga pun ok2 lagak kan..pastu masuk2 je aku beli yang jaring2..then siap tempah tuk 3 panel umah sewa aku ni...tu pun lepas diskaun mau dekat 200 gak...adoi..mahal..kain elok la kan...pastu aku pikir2 nt klu umah kitaorg kat melaka tu mmg konsep cermin..so tingkap semua tinggi2..then 2 tingkat lak tu...adoi..baper ribu la yek..takpe2..simpan duit dr skang..hehehe

mm..skang ni athirah ada satu perangai..perangai cemburu..cemburu dia pada mama dia....aku perasan benda ni da lama...then kau ckp kat hubby, tp hubby syg aku tu tak caye..aku pun wat la test..time tu athirah tgh dlm wlker dia ...dok main2 ngna happynyer la kan ...tp mengadap kusyen mama n papa duduk..then mama pun peluk la papa, papa pun peluk mama..nmpk je kitaorg berpelukkan smbil pandang dia..terus dia jerit kuat2..jerut marah la kan..pastu jerit ngna mata besar la kan..pastu sambil tangan genggam kuat2 n wat keras2 smbil jerit marah..biler kitaorg da tka peluk dia ok...peluk je balik dia jerit marah...last2 papa angkat la dia thn kitaorg bertiga pun berlepukkan..dia pun happy la..ok ..skang ni lagi2 mama nk peluk papa depan dai..hahahahaha..biar dia marah..sb nmpk cumel je bielr dia marah kan..hahahaha..
ok la..jap g nk g umah mak ngah...nk jumpa babay baru...

ok la..bye

No comments:

Post a Comment