Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 04, 2011

Free 1 lipstick..

Hellu...td pagi pas hantar cupcakes kat sekolah kakak aku, aku singgah JJ tebrau...aku rembat lagi 2 barang MAC...bedak compact satu n juga foundation...huahuahua...hubby jugak yang belanja..kuang kuang kuang....so skang ni dicampur2 dengan barangan MAC lain yang pernah aku opsss..hubby belikan so kotak MAC yang dapat dikumpul sekarang adalah 7...oleh kerana 6 kotak MAC yang dikumpul dan dipulangkan kepada kedai MAC,aku akan dapat satu lipstick MAC secara percuma..yahuuuuuuuuuuuu...seronok sgt....so..akan ku tebus tak lama lagi...pilihan ikut suka which colour yang i LIKE....so..seperti biasa hubby jugak yang akan aku suruh pilihkan..aritu dia minat kaler natural..skang ni tak tau la...heheheeh..tak kisah la..biar hubby yang pilihkan sebab aku klu pakai lawa2 pun tuk hubby je..hehehehe....klu aku pakai dia tak suka tak guna jugak kan walalupun dia tak kisah pun..hehehehe....tp paling kisah klu aku pakai tudung selendang yang menampkakn muka aku bulat...dia tak marah tp penah dia kate dia tak berapa minat..so tak nk la aku pakai...ngeh ngeh ngeh...hubby kate nt kita g tebus...lambat2 sket sb nt macam biasa mama takkn pakai da yang lama..hehehehe..(cam tau tau je perangai buruk aku tu...adoiiii)...then pas ambik athirah kitaorg g la lepak JJ taman u la plak...JJ tempat kitaorg lepak2 di kala bosan atau kerungsingan...beli la lotion cik tira kitaorg ni..then g lepak kat startbuck...kitaorang minum Frappuccino Java Chips flavour Hazelnut ngan muffin Banana Choc chip...muffin tu sedap tp agak manis la plak...minuman tu mmg best...WE BOTH LIKE..slealu klu nk lepak situ mst minum yang tu ....beli satu share je sb aku kurang sket minum manis2 tu...muahahahahha...hubby aku paling gema coffee kan so dia la yang suka sgt...sampi serbuk coffee kat starbuck tu pun dia beli nk minum kat umah...suka la klu orang kat situ citer pasal coffee kan...adoiii....aku ni tadah je l telinga dgr kan....lepak situ cik tira pun sibuk nk jugak aku pun suap je la..suka benar dia mkn muffin tu tp aku letak sket je...yela..takut gak kang kecik2 mkn manis2...bahaya tu...then balik g la beli CD la plak..nk layan di kala bosan..sejak pindah ni aku mmg suka lepak kat umah ...tak suka nk kuar mkn..klu tak pun beli bungkus..tak tau npe..suka dok umah n mkn kat umah...rasa feel best je....smabil tgk MArimar la plak kan..hahahaha...ok la ...kat bawha ni adalah kotak2 baranga MAC yangakan aku tukar ganti dengan lipstick..hehehehe....kepada sesiapa nk buang kotak ni pos kata aku ye..aku minat kumpul benda yang obleh aku dapat free ni..hehehehe
7 kotak...6 akan aku hantar tuk diganti ngan lipstick 1 akan aku simpan...hehehehe..

p/s : thank you abg....nt ayg dapat lipstick baru..ngeh ngeh ngeh...

2 comments:

  1. ida...MAC ni bukan tebus ngn kotak je.xsalah aku kena bagi bekas die.xsalah aku lah.contohnye mcm tiub foundation ko yg dah habes tu..lipstik dah habes tu atau bekas isi bedak tu.tk salah aku.bukan kotak 0 je.aku pon tgh gigih bekas2 tu smpai 6.nnti kalo ko dah redeem confirm kan balek ek sbb aku pon tak sure.kalo stkat korak jer..mmg byk lah aku dh boleh redeem.huhuhuhn..not sure maaa =P

    ReplyDelete
  2. aah..btul2...bukan takat kotak sajer...ngan bekas dia skali...

    ReplyDelete