Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 09, 2011

Xtiviti mlm aku rini..

Hellu..hahahah..rini ttiba2 mood nk wat macaroon datang..hehehe...aritu da wat..tp tak tangkap gambar..ni kali ni meh aku tangkap gambar...sblm tu nk berterima kasih pada org kat bawah ni sebab telah melancarkan kerja aku n hubby dlm membuat macaroon ni...

Thank you ye tira cyg sb tak kaco mama n papa wat keje...dia tgh happy dlm walker dia..so tak kisah..asal toleh kiri or kanan nmpk kelibat mama n papa dia da ok la..hehehe

Ok la..ni la gambar macaroon aku.aku tak letak pewarna..wat kaler plain je..kaler original..hehehe..tp aku tak minat sgt la macaroon ni sb manis..ni kira da kurang gula gak ni...satu aku wat letak lemon fresh cream dan satu algi letak nutella..behehehehe...


Macaroon with fresh cream flavor lemon...


Macaroon with nutella...

Ok la..tu je nk update...tp kan aku rasa tak abis mkn ni..sb aku tak minat manis la...so saper2 yang dtg umah aku akan aku bungkuskan tuk dibawa balik..hehehehehe...ok la..aku ni suka wat je..mkn tak sgt..klu cheese tart pun dulu mst sambil buat sambil mkn kan..skang nida jemu...

td g hantar lagi cheese tart kat kedai...aku wat besar2 kali ni...pagi2 hantar ke umah kawan aku dia order 25 ketul...saiz besar2..so aku wat lebih la tuk hantar ke kedai...kedai tu aritu da abis jual..kedai tu kate laju je abis..so aku wat la tambah kan....sampi2 je kat kedai tu...tuan kedai terus tanya bper???? then aku kate la aku letak bper...then dia kate ok...ni kira tolak satu ye..terus dia rembat seketul cheese tart aku..sambil tu dia asyik kate..."sedap la..syg suka sgt..." aku da berbunga2 kat situ..sambil2 tu tak abis2 tak cayer aku wat sediri..adoi....kejap je dia abiskan...laju btul...hehehehe...dia kate sedap..so aku pun happy la kan..dia kate nt da abis letak lagi tau...letak byk2 sket...hehehehe..ok nt aku tambah lagi...tp rilex la dulu..byk benda nk wat ...hehehe..seminggu g hantar 2 kali ok la kan..hehehehe...ok la..nt update lagi...bye

No comments:

Post a Comment