Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 04, 2011

Alhamdulillah..

Hellu...ha....rajin benar aku update blog ye....hehehe..kali ni nk citer psal jualan cupcakes aku n tart aku ni kan...alhamdulillah....td aku g hantar cupcakes sebanyak 70 biji bersama cheese tart...dan guess what???habis woo..than kyou to my sister sb rajin nk jualkan cupcakes i...hehehehe...aku wat sebanyak 3 flavour....choc moist, strawberry dan juga lemon glaze...dan juga tart blueberry..hehehehehe...sajer je kakak aku kate nk jual kat kawan2 dia...tak sangka lak ramai yang bli dan habis..siap pesan lagi kat kakak aku..klu tak habis aku kasi free je kat dia..nmpknyer habis dijual jugak....dapat la untung sket...kepuasan yang byk...siap ada org complain lagi....sb strawberry nyer falvour aku wat dlm 25 pcs je..then kawan2 dia bising la sb wat sikit sgt..hehehehe..tak pe next time klu rajin aku wat lagi ye...hehehe..skangn ikurang rajin lak rasa sb nyer aku nk wat master projek aku lak..hehehehehe...then ari rabu ada tempahan cheese tart dr kwan kakak aku juga..orderan nyer sebanyak 100 biji...akua kana asingkan 50-50...50 biji aku jual 20 inggit...heheheehe..then ari rabu juga kawan my sisi in law minta aku watkan oreo cheese cupcakes...then my sis in law jugak order 46 bijik cupcakes chic walnut tuk di beri pada students dia ...so semua tu ari rabu aku hantar ye...so esok sambik tgk marimar akan aku wat cheese tart tu..mlm aku bakar la cupcakes lak..siang aku nk wat master projek aku la plak..hehehe....alhamdulillah..semoga bisness aku berjln ngan baik..amin....saper2 nk order pun boleh ye..hehehe..aku da ada blog baru...ni blognyer....http://sweetlovelycake.blogspot.com/ rajin2 usha la blog aku ni..harga boleh dirunding lagi..hehehehe..ok la..nt update lagi....bye...

No comments:

Post a Comment