Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 11, 2011

I Miss My hubby n my princess..

Hi..skang lokasi aku di Hospital Pakar Putri....hubby n princess kat umah..terpaksa tinggal kan kejap mlm ni sb nk teman my sis dlm wad..isau lak nk tinggal dia sorang2 walalupun nurse ada kan...mmm..anyway skang ni baru bper minit..and i really miss this 2 people..ni kali kedua berjauhan 1 mlm...once time aku deliver princess...1 lagi skang la...huhuhuhuhu...time2 camni little princess tgh tido..aku n hubby mst dok tgk tv...tak pun surf tenet samer2..dok berangan nk g jln2 mana...huhuhuhu....warghhh...takpe la...nk tak nak kena la jugak kan...nt2 klu hubby g outstation ada kursus ke apa..caner????? senang je..aku ambik cuti ikut la..hahahahaha...
ok la...biler jauh2 time tu la rasa syg nyer aku kat hubby ni...walalupun td ada gado sket...tak smpi 5 minit da baik..jln together2 pegang tangan..aku kan cepat marah..hubby lak tak camtu..so cepat benar la kitaorg baik kan...lagipun klu gadi lama2 nt rindu lak kan..hahahahaha..
ok la...klu tulis byk2 nt mula la nk feeling2 nangis...kang hubby susah ati...td pun beria benar dia nk hantar aku...tp aku tak nk sb isau blik nt dia n athirah je...so aku berkeras nk g sndri..tak smpi 10 minit dia da calling nk tau aku da sampi blum...seriously..ni kira 2nd time kot sejak kawin aku drive mlm sorang2...mmg menakutkan...rasa cam baru dpt lesen wooo...bawa tak confident langsung..pastu jln sorang2 rasa lain giler...penakut pun da dtg..adoi...seb baik toilet dlm bilik wad..klu tak saper nk teman kau g toilet?????....rindu la hubby aku....kan best klu dpt tgk tv smbil pegang tangan dia...huhuhu..takpe..esok pagi da dpt jumpa...love sgt hubby n athirah...td athirah pun pelik tgk aku nk tinggal dia..tp sb papa dia tgh dukung dia on aje...hehehe..ok la..nt update lagi..bye

No comments:

Post a Comment