Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 10, 2011

Ahad Yang Indah

Hellu..rini rajin nk update blog..setelah satu hari berjalan2 bersama famili kecilku...mlm ini aku merainkan diri mengupdate blog..hahahaha....satu hari ni penuh ngan aktiviti..pagi2 aku ngan semangat bangun da kejut hubby nk g jogging la konon...kebetulan athirah bangun pagi dengan memberi senyuman yang cukup indah..(mood baik kata kan...) so hubby pun siap2..sb aku da jumpa kasut sport aku tu...(kasut tu hubby hadiahkan time jadi tunang aku dulu..hehehe)...tp tetap nmpk cantik n bersih gara2 pernah pakai sekali je..hahahaha..masuk kali ni 2 kali la...sampi2 je kaki da menggeletar nk jogging la konon...sampi2 je terus nmpk org tgh aerobik..baru nk start..pe lagi..hubby jaga tira..aku terus berlari2 anak dengan gaya yang cumel ke tempat crowd tu...selit2 sket..daat la aku join..hubby akte dr jauh nmpk aku dok tersengeh2 je sambil dok menari aerobik tu....aduh..kantoi la plak..aku dok gelak la tgk makcik2 n amoi2 yang suka2 je wat step sndri..termasuk la aku ni..silap2 org kat belakang aku pun ikut cara aku..hahahaha...ok la..layan gambar kat bawah ni jap...


Ibu yang sekilas pandang seperti budak 18 years old tgh syok nk aerobik...

Famili kecik aku...(athirah sajer je tak nk tgk camera...)

Gembira naik buaian...tak pakai stokin pun sb suka sgt tarik stokin bila dipakaikan...lama lak tu naik buaian ni...

Ok da balik dr taman aku kemas2 umah saner sini..patu mop satu umah (seb baik umah da kecil saiznyer..so aku sndri la mop lantai..) hubby lak tolong sidai baju..athirah lak tolong jugak..tolong kaco n jerit2 minta org main ngna dia..adoiii.....then siap2 nk g kenduri kawin kawan ofis aku...kat Masai..leh tahan jugak la jauhnyer..sampi ahtirah tertido dlm kete....hehehe....ok la kenduri tu cantik pelamin..cantik juga pengantin perempuan nyer...ayu je...makanan dia mmg best...sedap...then jumpa plak kawan2 aku dulu...best sgt..
then seperti ynag telak hubby janjikan nk bawa aku n athirah jln2 JJ Bukit Indah...so destinasi seterusnyer kat JJ bukit indah la....sembahyg zohor kat saner...then awal2 window shopping la kan...tp last2 window tu dibuka n aku borong mcm2..adoii.....operasi nk ber bejet2 tak berjaya lagi...hehehe...ok la enjoy la gambar kat bawah ni..sikit jepun sb semenjak dua menjak ada anak ni..kamera mmg susah tuk digunakan memandangkan anak kecil ini terlalu suka benda yg dia nmpk..semua dia jadikan "saya yang punya.."..ok la enjoy la ye...


Athirah yg sememangnyer semangat loncat saner sini...mama dia mmg penat..adoiii....klu tak kuat leh jatuh aku ni biler athirah lasak saner sini...ish2..



Org nk minum dia pun nak...jerit2 satu starbuck tu dgr...bila disuakan air tu baru nk diam..n sengeh2 suka...sekali sedut kena juga acah2 ke mulut dia..klu tak...mmg tension org dlm kedai tu...hehehe

ok la ..sampi sini sajer..tp mmg best kaur jln2 hari ni..penat tp takpe..berbaloi....

p/s: thank you abg..sb temankan kitaorg ni jln2...love u so much...muah...







No comments:

Post a Comment