Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 04, 2011

New collection..muahaha

Hellu2....entry ni dibuat kahs tuk hubby tercinta...sebabnyer nk say thank you so much sb menambahkan koleksi mama..hahahaha...seperti biasa handbag mst jenama carlo rino sahaja...jenama lain aku kureng minat...hehehehe....thank you...thank you....hehehehehe..so beg tangan ni akan aku gunakan tuk dibawa ke tempat keje...muahahahaha...skang ni da kena start membeli barangan tuk bekerja...beg, kasut, baju perlu ditempah...adoi....takpe..beg abg da belikan....setiap bulan boleh ke dapat satu ni???? hahahahaha....
aku suka sgt jenama carlo rino sebab dia takde la mahal sgt..takde la murah sgt..then dia juga mempunyai bentuk yang cantik..bagi aku la...bagi org lain lain la ikut citarasa masing2....bulan depan nk rembat kasut masut plak..muahahahaha....ni da lama da beli....skang baru nk update..tp aku tak pakai2 pun...simpan je dulu..naik keje baru igt nk pakai...koleksi aku skang ni da masuk 5 da tuk jenama ni saje...so akan aku tambah lagi insyaAllah...yela kan..nk juga pakai cantik2 g keje..tuk saper??? tuk hubby gak..acecececehhh....tp takpe la.sekali sekala manjakan diri ngna barangan yng kita suka kan...hehehehehe
Tadaaaa...ni la handbag nyer..aku suka hubby pun suka...muahahahaha...

p/s: thank you abg...love u so much..(klu tak beli pun syg jugak..eheheh)

No comments:

Post a Comment