Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 03, 2011

Rose..

Hellu...rini nk update pasal jln2 aku n hubby opssss....dating aku n hubbybaru2 ni la jugak...mm...last aku g JJ tebrau aku g borong baju samer ngan hubby..untuk dipakai time aku nyer jualan cupcakes...hahaha..poyo la konon nk baju samer kaler n samer fesyen....so jln2 beli la sepasang baju samer ngna hubby...baju kaler PINK...hahahaha...kali ni PINK bukan aku yang pilih...tp hubby yang pilih sb dia kate aku kan suka kaler PINK..ok fine..thank you abg syg...hehehehe...then seperti biasa biler da sampi JJ tebrau, kitaorg mst g food court...g mkn nasi goreng kat Egg House...hehehe..harga dia murah n sgt la sedap...we both LIKE..then mcm biasa jugak aku akan g round kat area handbag..tgk2, usha2 pe yang menarik tuk dirembat bulan hadapannyer...hahahaha....biler da nak balik da then ttiba2 hubby kate nk g beli brg la kejap...then datang la dia bersama sekuntum bunga rose....well... I LIKE....happy sgt...da lama tak dpt bunga ni..last dapat pun time Mother's day n time g cameron..hehehehehe...kali ni lain sket sb dapat sekuntum je..selalu akan dapat sejambang yang ada at least 3 kuntum..myb sb aku penah ckp pun...aku lagi suka kalu ada sekuntum aje....hehehehe...so sepanajng perjalan dlm JJ ke tempat letak kete, aku dok pegnag la bunga tu smbil dok cium bau rose yang kau suka tu...mmg wangi..org yang tgk pun senyum2...ada yang pandang je...aku tak de la rasa segan pun..sb aku wat bodoh je..sb aku tgh menikmati saat best sb dapat bunga....ok la..layan la gambar aku bersama bunga rose aku tu..hehehe..pape pun, thank you abg...really love u so much...muah..:)
Aku yang sememangnyer bahagia dpt bunga..hahaha


Bunga rose aku..muahahahahahaha..

ok la..nt layan next entry aku lak...hehehehe..(entry yang tertangguh2 tu)

No comments:

Post a Comment