Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 20, 2011

Lamanyer...

Hellu...lama giler tak buka blog ni...hahahaha....sb aku ngan famili kecilku sibuk g bercuti....selama 3 hari gitu...so laptop semua tka bawa..konon2 nk restkan diri dr fb..dr keje master...hehehe...tp mmg best la bercuti kali ni....sgt2 best....nt aku update citer psl bercuti ni ye....skang ni nk berceloteh dulu...jap g nk g utm..tengah tunggu my hubby wat keje sket...then nk g hantar budak kecik g umah ibu dia..then nk g JJ tebrau again tuk g shopping baju ubby sb skng tgh sales...anyway...g KL aku da beli mcm2...then balik smlm lak aku g borong kat JJ tebrau gak..tp bukan brang dlm kedai JJ...tapi aku borong kat kedai kasut n juga tomei..hehehe...di sebaliki citer best aku g bercuti tu ada juga benda sedih jadi.ni nk sedih balik la ni klu igt...klu hubby nmpk ni mst dia susah ati lagi..huhuhuhu..(ok2..cover2 sedih tu...hehe)aptutnyer rini nk g jaga putra...tp kakak aku msg pg tadi kate takpe..husband dia tak g keje rini nk jaga diorang..so esok aku jadi la baby sitter..hehehee..iris da naik sket berat dia...kuning pun da kurang..alhamdulillah...lega rasa...hehehe...syg sgt baby kecik tu...athirah da jadi baby besar..da ngesot ke depan..nmpk gaya cam da nk boleh merangkak je...tangan da angkat2 badan..cuma kaki beli pass lagi la..skang ni dia da besar....g KL punya la dia happy...jln2 shopping complex semua org main2 ngna dia..then ada juga tangkap gambar dia..cam artist plak anak aku ni...masuk kedai je..boleh kate slaes girl or boy kat situ berehat jap dr keje sb dok melayan cik athirah sorang ni...athirah lak mula la gelak saner gelak sini..paling tak tahan bielr seronok dia tepuk2 tangan kat bau papa dia..terhuyung hayang gak papa dia dok pegang tira ni...adoi..tp happy la tgk dia happy...ok la..nt update lagi..nk g UTM jap..bye

2 comments:

  1. Ala... dtg kl?
    nape x gtau aku. Leh temukan Yusuf n tira heheh

    ReplyDelete
  2. aku sajer g jln2..ari weekdays..ko keje...tak nak la kaco ko..huhuhu

    ReplyDelete