Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 07, 2011

Demam..

Hellu..da har ike berapa pun tak tau bdan aku tak sihat je memanjang..adoi...hubby pun da berjangkit...kejap aku ok kejap dtg la demamnyer...adoi...tambah ngan batuk lagi..isau sgt klu kena kat athirah ni...mmm...ni cam pening2 kepala...pastu japg elok balik....hmmm...hubby da bper kali ajak g jumpa doc tp aku malas..batuk aku beli je ubat batuk..demam aku telan je panadol..skang ni mlas nk telan pape...td g JJ jap shopping barang2 yang best...time tu aku sihat walafiat...skang ni da abis masak semua aku jadi balik demam....mm..td g JJ tgk handbag byk murah..cam nk rembat satu...tp kecian lak kat hubby..bulan ni macam2 aku rembat kan..tak pe la...papepun hubby rembat kat aku baju tido yang sgt cumel...dan juga rembat 2 pasang kasut cute tuk anak kesayangan dia tu...nk rembat kasut tuk mama gak tp mama tolak sb mama rasa cam diskaun pun aku tgk cam tak penah diskaun je...hahahaa....mm...pastu rembat la set toto tuk katil kan..mmg murah 80% diskaun...klu tak diskaun aku tak mau beli...tp beli yg 100% cotton mmg sgt selesa tuk dipakai..hehehe...klu 80% tak sebest 100%...ngeh ngeh ngeh..harga beza sket tp mmg memuaskan hati pemakai nyer...
mm..ttiba2 tekak ni rasa cam nk mkn starbuck..tp tak na manis2...hehehe..tgk la klu rajin nt aku g melawat JJ lagi...
ok la..hubby aku dok batuk2 lak tu...nk g tgk dia jap..nt update lagi...

No comments:

Post a Comment