Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 18, 2009

Suri Rumah...........

ok...korang mesti menyampah..lepas satu entry datang lagi entry lain......................
hak hak hak.....aku nk kena cepat2 ni...sb nt hubby nk balik..aku nk g ambik dia..then trus g jumpa Putra cumel tu...rindu samer dia...

aku da resign semalam...resign dan tamatla service aku di Panasonic sebagai Software Engineer.....so..pasal ni nt aku citer kenapa dan y? n jugak aku akan citer pasal new career aku nt....
in nex Ntry...ok..

so rini aku melepak kat umah...banyak kej aku buat termasukkan la sentuh blog ni...aku rehat la kira biler sentuh blog ni;....sepanjang hari aku wat keje...

then aku pikir, betapa best nyr jadi surirumah...sebab aku wat je keje kat umah..then leh buat benda yang epikan aku...then tak sabar tunggu hubby balik keje..(ceh cam dok satu umah je kan..hakhakhak)

ok..nk g mandi, nk g jln2 pasni.........bye...............

No comments:

Post a Comment