Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 20, 2009

So Tired!!!!!!!!!!! ---- Tutor

Hi...sekarang aku di location Ulu Tiram...berada kira-kira 10 m dari Putra...hak hak hak..ok2 aku kat umah kak aku sekarang...tp aku menjadi anak yang solehah...aku ikut my parents ke rumah kak aku....rini mak ayah aku datang sb nk tolong aku kemas2 barang tuk berpindah ke Melaka...aku akan memulakan career baru aku sebagai seorang Tenaga Pengajar di UTEM, Melaka....aku akan daftar diri pada ari isnin akan datang ni...so scared...but i have to face it...aku tak sempat lagi kemas barang2 aku yang terlalu byk ni..huh....rasa nk beli plastik itam banyak2 then buang je barang2 aku yang banyak...tp syang je nk buang..so kena pilih2 which one nk pakai di Melaka and others aku nak minta mak aku sedekahkan kat orang lain..baju kurung aku terlalu banyak..cantik2 tp ketat la plak..almaklumla umur aku ni kan semakin hari semakin meningkat so badan pun semakin remaja la..hak hak hak....guess what????? aku dapat hadiah dari my mom and my dad....tp aku tak ambil picture la plak....

My mom --- set mekap yang lengkap tuk eyeshadow, pemerah pipi (blusher), gincu, eye liner, maskara...:) so cute ha...jenama MAC..... (cam tak caye je aku rasa)

My Dad ---- baju kebaya yang sgt cantik....keluaran PIN...yang berharga 459.00 inggit malaysia....suka nyer akuuuuuuuuuuuuu......ni kira yang kedua baju kebaya keluaran PIN yang aku dapat...hak hak hak... klu keluaran aku nyer, aku mesti beli yang cikai2 je...hehehe....

ok...shhhhhhhhhhhhh (Putra tido...)

No comments:

Post a Comment