Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 24, 2009

Alone in Melacca...

OK...arini aku keseorangan lgi..walaupun berjuta2 orang di Melaka tapi aku ttap sendirian..YYY???sb hubby takde...famili pun takde...Putra takde..rindu rindu...huk huk huk..aku kebosanan sekarang ni...esok Appoinment ngan Dekan.. kol 9.00am..nak pakai baju apa ea? eiii...mengada2 kan nk jumpa dekan pun nk pikir2 which baju yang sesuai kan..tolong la ida...hak hak hak...esok juga hubby datang tuk membawa ku pulang naik bas di Melaka sentral...
tak sabar nk jumpa hubby, nk nangis puas2...sepanajang aku disini macam2 la jadi...
ok..tuk rini pun da cukuptuk menagih simpati korang sekalian...
1. Bangun pagi, mimpi tak best..(dunnno y remember dat gurl..hate this dream!)
2. then pakai baju kancing kain lak cam nk roboh..so kena jahit balik...
3. then realise my MAKEUP takde..omygod...terkezut den...cari punya cari last2 rasa tinggal bersama kain sembahyang di ofis ku..Opss i ada ofis tau..buat sementara ditempatkan di bilik LECTURER...tp nt g bilik SENDIRI di kawasan bilik TUTOR...(ceh...bangga sei..)
ok continue...so pakai je makeup yang tinggal saki baki....(in mind -- ok sampi ofis touch up lagi)
4. barang punya la bnyak..ngn laptop seberat PC ni lagi..bekalan.(ok..i bawa bekal roti n kek..tuk santapan dikala bosan) then beg lagi..high heel lagi...(ini pakai ye)
jalan konon nk short cut la..so merentasi la fakulti FKEKK ni....sampi je dpn pintu masuk...damm it....pintu berkunci dari dlm...so..jalan la jauh lagi mencari tangga or pintu masuk yang boleh dibolos...jauh giler rasa..menyesal menyelubungi diri aku ni.....berpeluh...seb baik perfume aku wangi lagi...tapi da rimas2 muka da berpeluh..mekap da tak cantik..laju2 aku jln sb tak nk terserempak ngan orang lain
5. ok then masuk2 bilik MAKEUP tak jumpa...Omygod...takde...da cuk..muka tak cantik langsung..mmg kena touch up...tp da tak berupa touch up pun..tapi kena mekap...sedih la sgt2 time tu....
6. then ttiba dpt msg dari Bayah..dia nk lepak diPusat Komputer..so aku sorang2 la kat ofis..tp ok..nt aku g ka dia...no hal nyer...

ok...itu la kesedihan aku tuk pagi yang tak best td..

skang ni da ok sket sb everything da setel la jugak sb dpt citer everything kat hubby aku..ilang sket rasa sedih dan kecewa pd waktu pagi td...hak hak hak...

then aku lepak la di Pusat Komputer, nk print surat tuntutan elaun aku...ttiba2 dapat la msg dari sorang hamba Allah ni....nk berkenalan la plak ngan aku....ish..aku yang tak cantik n gemuk ni pun dia nk berkenalan ea...mm...pakai nombor maxis aku lak tu..mmm...ntha la saper...aku tak reply la plak...sb aku syg sgt hubby aku...lagipun aku tak nk la perasan lebh2 ke..syok lebih2 je...anyway, mm dia nk berkenalan..tp aku ni tak suka sgt la kwn ngna lelaki ni..only org2 yang aku kenal je la...tp andai la kan ok andai la orang sehendsome Brat Pitt ke..David Beckham nk kat aku..tambah satu algi..Prince WIlliam ke..dtg nk aku, aku ttap pilih the only and only my luv one Nur Latif Azyze bin Mohd Shaari Azyze...itu je dlm ati aku...sgt2 sygkan dia...

hubby aku ni sanggupp wat pe je kat aku kecuali, nk tukar gear dlm kete..klu aku hold his left hand then dia nk tukar gear kete, snaggup dia tarik tangan sb ttiba gabra dtg sb kena tukar gear..hak hak hak..tp aku selalu latik2 tangan dia..smpai kdg2 terpaksa dia guna tangan kanan dia tuk tukar gear..suka tgk muka hubby aku menggelabah..hak hak hak..gelka samer hubby aku...hak hak hak...:)

ok la..aku n kstudy skit2 almaklum la aku bakal la nk mengajar org ni..
moga2 ilmu aku dapat disampikan dgn baik...amin.....

No comments:

Post a Comment