Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 23, 2009

Fist day keje...

hellu...ni tajuk entry aku 1st day...
actually skang ni kira 2nd day..
disebabkan kelembapan yang tahap giga internet broadband aku ni..
tak dapat la aku nk mengupdate blog aku...
skang ni 2nd day aku di UTEM, aku g lepak kat pusat komputer..lajunyer tahap superb..hak hak hak...aku kena tunggu kol 3 tuk wat matrik kad (STAF ok...not Student)
then, tunggu jugak appoinment kau tuk jumpa Dekan Fakulti...
b4 that, fakulti aku adalah "Fakulti Kejuruteraan Elektronik dan Kejuruteraan Komputer" atau nama singkatan yg akan aku tulis tuk masa hadapan adalah FKEKK...hehehehe
smlm aku dtg2 cuak gak la sorang2...then aku g redah je kat bahagian Pendaftaraan...ada la sorang mamat ni..aku lega sikit sb aku rasa cam ada geng la tuk daftar..tp malangnyer dia nk daftar tuk jawatan Akauntan...aku lak Tutor...huhuhu
tp takpe, sb dari awal aku pakai redah je..so go on je la...
harap2 everything smooth....then ttiba2 ada la sorang gurl ni..cute and baik dtg...masuk bilik aku menuggu tu...ok wait...I rasa cam penah tgk dia...hmmm.....bila da berfikir sejenak then i sedar yang dia pun intervw sama ngan aku dulu..ok2...i guess dia daftar samer ngna aku..intervw ngna aku..so same jawatan n same fakulti..then dia kenalkan diri dia..nama dia Bayaah...so...mmg tepat la tekaan aku..so sekarang ni aku mmg lepak ngan dia sambil main komputer ni...ada la geng..so kira lega la rasanyer..
lagi lega sb dia dulu mmg belajar UTEM..so every palce she know...good huh...:)
so, smlm kitaorg lepak bilik kawan Bayaah...nama dia Leza...ok...she's also cute n kind gurl..i like both of them...:) Leza adalah jurutera pengajar dan bekerja di UTEm selama 3 bulan da...:)
mm..seronok actually dok cini..tp terpaksa berjauhan ngan Hubby aku...sedih sgt...asyik2 msg n tepon masing2 rindu masing2...tp aku rasa cam aku ni da teruk da rindu bangat ssamer hubby aku...ye la selalu dia ada je mana tempat aku ada..sekarang jauh...walalupun aku tau dia leh terbang cam superman datang melaka klu aku nangis nk dia datang...tp aku ttap sedih sb jauh..ok2...2 more days to go..then cuti hubby dtg hantar g naik bas..then nex week nyer hubby pun keje UTEM....walaupun fakulti lain (actually sebelah je fakulti aku ni) tapi bahagia ttap terasa...I LUV U syg...Miss U so Much...:(
smlm...hubby dtg melaka semata2 nk jumpa aku n nak beli...mmm...nak beli......Pensil Box.... Cute huh...:) that's y i Luv him..aku dr keci kasyik pakai pensil box yang 2nd hand je..sekarang i got a new one..thank you honey...(myb u tak tau..but I really happy u buy me that pensil box) after jumpa aku, bawa g beli barang2 keperluan n isi minyak..hubby pun blik Johor dan sekarang tgh bertungkus lumus siapkan keje dia sblm resign..ok RESIGN...:)
sb mak n abah aku pun dtg, so kitaorg jln sekali la g Mydin....then belanja makabah makn....:)

so berbalik kepada citer asal nyer...(aku ni melebih2 lak klu kuar bab hubby aku ni)
after daftar semalam...kitaorg dapat la bilik Lecturer...tp kena kongsi buat semantara waktu...sebab bilik Tutor tak de buat masa sekarang..actually myb ada tp belum siap dikemas lagi la kot...so...myb nex month or early January aku akan ada bilik sendiri...seronok..tp nk mengajar???huh..takut..tp nk tak nak aku kena jugak kan...aku boleh... CHAIYOK!!!!!!!!!!!!
ok la...aku nk mail2 ngan hubby jap la..then nk g mkn...lapo sei........

ok..nt aku update lagi...bye:)

No comments:

Post a Comment