Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 17, 2009

Ida in da Ouse....

Hellu....td sedih kan....skang da epi...sebab???

1. dapat siapkan tempahan cheese tart..myb ni tempahan terakhir sb aku akan berpindah ke melaka...wif hubby aku...:)
so, total aku leh dpt around 120...:) nk wat pe ea duit ni??????? ada lah...hehehe

2. aku dapat siapkan apple pie yang cumel....nk tau camana aku wat????nt aku ambil gambar n attached ok????? actually, ni adalah bekas tuk wat cheese tart...memandangkan cheese cream da abis..nak beli lak mahal...RM11...mahal la tu..hak hak...then aku dok selongkar peti ais cari barang terjumpa la apple aku yang 2 minggu lepas aku beli...ada sebiji n besar...then aku pun pikir la nk mkn aku cam tak terasa nk mkn buah...then terpikir la aku penah wat apple pie..tp aku wat cam kek so kena potong2...
ttiba dtg la idea aku...wat inti apple la...guna bekas tart aku yg lebih tu...so aku pun wat la...skali jadi..n sedap..(sorry ye...bangga diri lak....) n comel..so satu penigkatan la ni...epi nyer aku...
nt nk kasi hubby aku...dia masuk je kete nt time aku ambik dia blk keje, wajib kena rasa dulu...:)

3. baju2 kurung lama aku dlm beg terperuk tu aku da siap basuh..tunggu kering sekarang ni..:)
tp byk lagi tak kemas...td huby berleter gak kat aku...

4. aku da tak merajuk ngan hubby aku....dia bagi alasan npe tak msg or call :

a) awal2 smpi, photostat report list kasi pada tester...
b) then jumpa tanaka setelkan problem Brazill (erghhh....benci btul aku ngan problm ni)
c) then meeting ngan onon n tanaka(dia ada ntah tak) then ngan budak2yang concern ngan problm MFP ni.......
at this time aku open da hp tp takde pape pun...nangis aku...sedih sgt...then kau call hubby angkat kate ::: "I tgh meeting ni..." so aku pun letak la tpon.....

then dia call time rehat......aku merajuk lagi...hak hak hak.....then dia tanya npe aku soh dia baca blog aku...dia minta maaf.....(ok di sini aku nk inform la...bagus kan ada blog, leh xpress pe aku rasa, hubby aku akan paham..and also org lain.....tp jgn jd bhan kutuk da...dosa tau)

ok2...korang rasa la alasan ni leh diterima tak?????? disbb kan aku penah jd engineer di situ jugak OK ENGINEER....hak hak..aku paham...tp takkn tak leh kjap je msg kan...hubby kate dia teringat npe aku tak ctc langsung kate smpi ke tak..tp dia tak sempat nk pegang hp...sedih.......tp hubby aku ni jenis ckp lembut je...nk marah pun tak jadi...so hukumannyer...sebut "Luv u" 10 kali...hubby sebut and dia bilang kate 50 kali...actually 7 tu tak sampi...huh...tp ok..itu maksudnyer aku nk berhenti merajuk la tu...:) syg sgt hubby aku tau...:)

ok2....aku nk tulis entry lain lak.....byk tertangguh....bye..


No comments:

Post a Comment