Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 19, 2009

2012

Ok..short entry kali ni tuk detik ini..hak hak hak...
dengan rasa berbesar hatinyer, aku ingin memaklumkan bahawa aku da tgk citer 2012...
ok, citer wayang paling HOT..ok HOT...:)
aku dengan perasaan bahagia dan gembiranyer pabila dapat masuk wayang dan duduk di tempat yang tak kkn melenguhkan tengkuk aku ni..ye la means tak duduk depan la..
mana taknyer aku g 1 hari sblmnyer tiket da abis..then yang tinggal tuk keesokkan nyer...kecewa sgt2...
tp kecewa aku diubati dengan makan kat Egg House...ok...Egg House...di mana????? di JJ Tebrau....
sedap sgt2 makanan dia..really tak cayer leh blah...hak hak hak...harga???? ok2 la..takde mahal seperti sangkaan aku...ok la klu sorng bajet dlm 8 inggit...murah kan..mknannyer banyak dan sedap....tp semua mknannyer berunsur telur..tp this does not mean semua kena campur telur tau..i means that ada telur la..cam telur dadar atas nasi goreng..aku mkn nasi goreng pedas dia..perghhhh......sedap sgt..actually nk g mkan di Banafee Village...nk kena Nasi Ayam Penyek..tp hubby akucam nk g mkn di Egg House je..so aku pun ok je..aku kan jenis tak kisah..:) ha.aku tak kisah ngan org aku syg je tau...ygn nk ambil kesempatan jgn harap...hak hak hka

ok..2012 da tukar jadi Egg House....apa kes ni???????????????

ok citer 2012 ni best..takut sgt sb tgk muka bumi lenyap dan dilimpahi air....tgk citer ni aku da rasa terlalu takut dan cuak apatah lagi hari kiamat sejuta kali lagi teruk kan....ok insaf kejap...huhuhuhu...ye la kan kita ni umat akhir zaman....so kita pasti akan hadapi hari kiamat satu hari nanti....takut tp kita perlu da bersedia kan, bersdia dr segi iman yang kuat...aku ni ntah la..moga2 aku pun tergolong dlm org beriman...korang2 semua pun la....aku nk kawin...then ada famili...aku nk jadi isteri solehah...leh masuk syurga...:)
ok , so u all kena la bersiap sedia ye...jom kite perbaiki diri kita jd manusia yang beriman...:)
ok aku da merepek...tp aku blk je akustart mimpi pelik2..takut wei....
ok la..byk keje nk setel jap..nt2 aku penat aku dtg ngadap n tulis lagi blog ye...
bye

tu my Hubby...: syg, igt i selalu tau...i rindu kamu..:)

No comments:

Post a Comment