Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 25, 2009

Bosannyerrrrrrr...

rini adalahari yang membosankan..sebab apa?sebab aku terperuk di dalam bilik yang beku ini lagi...kemudian gigi aku makin nk terasa kesakitannyer..nk je aku cabut pastu frame kan gigi ni..biar dia jadi famos di kalangan warga2 famili aku..hak hak hak...pastu aku labelkan dia "Gigi paling mahal" sebab apa? sb da banyak duit aku habis sebab baiki dia tapi still sakit...what da.....
rini appoinment ngan Dekan kol 9 actually tapi ttiba td Bayah kate kena cancel YYYY???? sebab dekan ada keje lain...so next appoiment lak pada ari isnin kol 8.45am....busy kan jadi tenanga pengajar ni..hukhuk huk...tapi tak pe,nt ari isnin aku jumpa dia...ketua jabatan pun takde pun....dia pun busy kot..hmmm....sekarang ni aku tgk email pasal markah students...kena buat menyuarat ala macam kat UTM jugak la....tapi tak pe aku sebagai orang yang memahami ok...aku tak kisah...:) hubby aku rini akan bertolak dari JB ke Muar, diikuti pula dengan Melaka..Yahuuuuu...seronok tak terkata...YYY???? nt jumpa hubby...tak sabar nk jumpa hubby tau..rindu lama tak tgk dia ngan real sekali...i mean asyik 3G je...tgk pun dlm hp...so nk tgk real nyer la...

smlm aku g hantar housemate aku kat Melaka Central....dia nk balik kampung da....actually Ili nk hantar Ain tu by motor, tapi ttiba mood nk meronda2 aku dtg...so aku offer la nk hantar jugak...so Honda City hitam 1.5 aku tu atau nama gelarannyer "Sweety" tu pun bergerak la smlm membelah kehiningan malam dia bandar melaka...acecece...hebat tak ayat aku ni...hihihi....so aku pun belajar la sikit selok belok jalan di Melaka ni....1st inpression:

1. OK la..klu sesat aku rasa cam boleh survive lagi ni...
2nd iimpression:

2. nt aku leh berlagak ngan huby aku ni..ye la "Ala, i pun tau la jln2 kat Melaka ni" tak pun ayat ni "U patut belok kiri la syg..bukan kanan...takpe2, nt kat depan kita u turn"...hehe..cam menyampah tak?huk huk

3. yes...da tau klinik gigi kat mana...dekatnyer rupa-rupanyer..:) abih lagi la duit aku ni...ceh..

ok itu adalah antar impression aku tengtang rondaan aku di bandar melaka...
walalupun tak de la mcm2 temapt aku g tapi ok la..at least kat tempat aku ni aku tau la jugak kan...takde la jakun sagt nt....
aku teringin nk g makan di Umbai....Bayah kate dalam 1/2 jam baru sampai dari sini...so nt aku nk ajak hubby belanja aku...sebab dia nyer gaji actually tak kena potong pape sebab resign tak smpi 30 ari...siap Panasonic topup 50 inggit lagi...tak aci btul...
aku siap kena tolak lagi..tension2....tapi tak pe la..tak ksiah pun..asalkan aku dapat keje yang lagi better....so bak kate orang..kdg2 ada benda tak best jadi kat kita sebab akan ada benda yang lagi2 best akan diberi tuk kita..(ceh..ayat cam cikai btul aku ni)

aku tgk la facebook..tgk hubby nyer facebook....rindu lak kat dia...rajin dia meng komen kat kwn2 dia.aku ni dia takde pun sesajer komen..ntaku nk basuh dia sket..hak hak hak...tp kena kasi gigi aku sihat dulu...sb klu tak sihat gigi ni tak best sket basuh hubby ni..hak hak hak..(ada org tgh tersengeh tu....takpe jap g kita jumpa i basuh kamu ye..siap la telinga kamu mendengar..hak hak hak)

smlm pakwe kwn aku sorang ni dok tanya camana nk join jadi tutor gak..so aku dengan semangat nk menolong kasi la tips2 camana nk apply....baik kan aku ni.....btul la..aku niat nk tolnog orang je....harap2 nt kawan aku tu pun minta...so aku ada kawan nt..:) selain Bayah n Leza...:)
ok la..aku cam takde mood la..bosan gak ni...gigi sakit..nk telan panadol la klu gini..perut lapar lak ni...aiyaaaaaaaaaaaaaa......

No comments:

Post a Comment