Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 24, 2009

Semua BZ....huhuhu

ok...semua bz skang ni ..tak bez..Bayah pun sebab bosan g lepak kat Pusat Komputer..aku malas nk g sebab malas nk berjalan.."Pija kena bayk berjalan..nt da jadi tutor mst kurus"...ini la harapan mak aku..see...apa anak dia da buat??memerap di dlm bilik sambil menulis entry berjuta2 tuk dipostkan..hak hak hak...
skang ni aku call semua bz..abah bz sb nk setelkan urusan kerja mak, hubby lak bz ngan kje jap then nk g solat..so aku sebagai gadis islam yang cute miut, kena la redha..ish pe aku ngaruk pun tak tau...dah la ..aku terpikir2 nk mkn apa e tuk mlm nt..nk masak..tp perkakasan tuk masak like minyak stok2 makan tak de lagi..mmm...tak tau nk beli ke masak...nk beli tak de la sedap sgt pun..tak pun nk kena kuar g beli bahan2 mentah???auwwww...malasnyer kaki nk tekan minyak kete...tp aku kena buat sesuatu jugak ni..ok..beli ..masak...beli....masak...ok2...aku nk memanjangkan entry aku dengan perkataan beli...masak....what da??????

pikir....................................................

ok da decide, aku rasa nk beli je..hak hak hak...
beli apa??????????

pikir...................................................

bihun hailan...ok set................................
nk beli kuew teow hong kong tp kedai tu tak jual...jahat nyer kedai...huh...


ok la..aku nk study la..bykkeje study..aku nk jadi tutor yang cemerlang..amin............

RINDU ORANG KAT BAWAH NI.......



No comments:

Post a Comment