Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 25, 2009

Ding Dong!!!!!!!

Roger2...1 2 3.....
Berita sensasi terkini :
Nur latif Azyze telah sampi di rumah nyer bertempat di Melaka pada jam sekarang.
dan beliau dikhabarkan sedang mengemas barang2 di rumah beliau dengan cute nyer..

Laporan dari Ida Cute Miut..

Sekian

ok2 berita bahagia tu kan...perghhh...lama sei aku tak jumpa hubby aku ni...
rindu sei.....pengalaman mengajar aku segala galanyer...ceh boleh blah la ida oi...
tapi betul dok jauh tak gado2 sgt sb tak nmpk dpan mata kan...
dok jauh2 leh menyemaikan parasaan sayang semakin menebal..(apa ke ayat ni ea)
dok jauh2 juga menyebabkan sakit gigi aku semakin berleluasa sb tak de orang nk bawa aku g klinik gigi...
dok jauh2 juga menunjukkan bahawa Ida yang dulu still ada dlm diri ini...atau dalam erti kata lain, aku sebenarnyer boleh berdikari...
dok jauh2 juga menunjukkan bahawa aku ni seorang yang kuat nangis..(ini korang pikir la sndri)
dok jauh2 jugak menyebab kan badan aku susut la sket sb kurang makan makanan yang berlemak..see honey..actually u make me getting fatter an fatter...apa ke ayat kah ini? ntah aku tak tau..hak hak hak...

ok2 ...aku da penat nk list kan keburukkan aku lagi..hak hak hak

anyway, sekarang jam menunjukkan pukul 3.57 pm..
means that lebih kurang 1 jam dan 3 minit tuk aku balik dri UTEM tersyg ni...
wehh...aku sayang UTEm tau..sb dia ambik aku keje...n aku happy skang...:) really happy and rasa bahagia...sb :

1. leh pakai baju cantik2...
2. leh make up cun2...
3. leh masuk sblm kol 10 pun ok...tp aku suka g saner kol 7.30..sb ada blik sndri
4. citer pasal bilik sndri ni menunjukkan aku ni berkarliber la sket..hahahaha
5. klu ada urgent matter tak yah la nk ambik cop ketua n managr lagi...leh curik2 kuar tapi aku tak penah buat n klu leh tak nk buat..tp seriusly leh balik klu nk tp jgn over2 sgt OK...tak baik buat gitu...aku selalu balik on time kol 5pm
6. keje dia tak memenatkan...dan juga boleh menambah ilmu aku dengan membaca dan tak buat benda yang samer jek...bosan sgt buat keje yang samer selam 2 1/2 year...anyway good xpereince for me right????
7. leh main tenet n boleh buka apa sajer.....memahami btul orang2 *(^&*%&^$$
8. the most important thing, aku rasa sejuk je kat sini....aircond terasa aircond..heheheh
9. aku tak de da perangai nk mengamuk org marah orang or sakit ati ngan orng...aku maintain je ngan org di sini...so means aku bahagia...especially next week..hubby ada jugak disini mememaniku..aduh..BAHAGIA sei...

ok la..aku nk stop tp klu stop aku nk wat pe....

k la..gigi mulai sakit...aduh..tension lagi..
k, bye...

No comments:

Post a Comment