Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 11, 2009

Npe ngan aku rini ea??????????

HELLO... rini aku nyer entry pasal diriku yang tak stabil ni..bukan tak stabil dr segi kewangan tapi dari segi pemakanan aku...aku skang ni tak lalu nk mkn nasi kat kantin tempat keje..lauk sedap tapi ntah aku jemu kot..lagi satu mengada2 samer kot..hak hak hak..then aku klu mkn skang ni suka makn Yong Tau Fu...then bubur nasi ayam..tu je la...kat umah pepandai la masak..tapi skang ni aku soh je hubby aku masak..hak hak hak...dia masak mmg sedap..tak macam aku tak sedap langsung...tak pe akan aku praktis lagi len kali..lama2 ok la..bak kate pepatah "Practice make perfect".kan kan kan...hak hak hak...then aku mengalami masalah terlalu byk mkn..semua aku nak makan..so aku beli..tapi aku mkn tak habis pun..mkn sikit je...pastu membazir..kat PCM takpe, hubby tolong habiskan..kat umah????mmm..tak terhabis la jawabnyer...apakah sindrom ini??? aku rasa sindrom%&*T%## ok paham kan....bagus...:) anyway...aku mmg camni...suka mkn tp takde la sampai gini kan..mkn sekadar tuk mengenyangkan perut je (ceh.aku tipu je..mkn selagi aku nk mkn) lagi satu gigi aku takberapa sihat..dah lama da dia sakit..kadang2 aku rasa nak ampik playar pastu cabut dia...tapi aku kecian kat gusi aku nanti...sakit sb kena kunyah makanan...aku dalam dilema sebenarnyer..aku dah abiskan more than RM300 tuk gigi ni...then klu suddenlly aku cabut then rugi la 300 tu..tp makin bertambah la ongkosnyer..dah la banya duit aku habis gara2 gigi..aku wat keje pun tak senang...sebab tak selesa...then keje lak byk..lagi nak berhenti lagi banyak la plak..tp wat to do...hmmm.....tak lama lagi aku dah nak berhenti...minggu depan je...selesai la masalah aku kat citu..ilang la kesedihan aku di software ni..ilang la marah aku hopefully...aku tak marah tp terkilan kot..tapi takpe..pengalaman mengajar aku lebih berhati2 dalam idup..btul kan...hak hak hak...mmg aku gelak..aku epi...epi sb latip selalu ada ngan aku...diorang2 takkn paham betapa penting dan bersyukurnyer ku hubby aku ada dekat aku...sebab aku tka keseorangan...sntiasa ada teman ...tmena dlm apa jua keadaan..aku harpakan dia je..bukan org lain...tak nak pun orang lain...dia je...wlalaupun sering bertekak biler buat keje...welll itu la idup aku ngan hubby aku...hak hak hak...aku nk tinggal semua kenangan pahit dan manis aku kat PCM tu...nk let go semua...then begin a new life..then tunang then kawin..then ada anak...then anak lak kawin then ada cucu comel2...harap2 dapat la aku merasa semua tu..hak hak hak...
k la...gigi makin menyucuk2 gusi aku..jahat btul dia ni...oi..sakit la gigi..aku cabut kang...ok dah..aku da jadi kurang waras ni...

bye..tata titi tutu

No comments:

Post a Comment