Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 11, 2009

RInduku Padamu........wahai budak kecik

wahai kwn2...aku tak boleh tido..so aku cam nk update blog aku lagi...ni kes sb td aku dok tgk2 gambo lelama...pastu tersuka la plak gambo hubby ngan putra....hehehe....aku suka r gambo ni..tp sb aku tak pandai ambik gambo ...so nampk la blur sket.. ni time raya umah kak aku la ni...huby aku mmg syg putra ni..cam aku syg putra..tak jumpa putra lelama mst dua2 rindu putra...ni nk pindah g melaka ni tak tua la camana...putra klu ngan hubbyaku suka sgt..sb hubby aku ada janggut cam abah dia...pastu dia suka nk tarik janggut hubby aku tu..lagi satu hubby aku suka agah2 dia..then suka timabang2 dia..pe lagi..mmg suka la..tgk2...gaya superman nk terbang pun hubby aku wat kat dia...so...mengekek gelak la putra yg comel tu...tp putra syg jugak aunty dia ni...sb klu aunty dia wat tak tau nt dia nk nangis...so we both kena pay attention to himmm....hak hak hak...putra ni biler besar dia nk jadi apa ea???? doktor? engineer? saintis? ntah la..pape pun ok asalkan kerja tu halal dan dia epi...amin....aku syg sgt putra tu..sb dia budak baik...pastu suka gelak n senyum biler org tgk dia..especially.GURL....itu tak tau la ikut perangai saper...hubby aku ??? or ayah dia???? or..putra mmg suka tgk pemandangan yang cantik..cam aku ni..hak hak hak...aku rindu sgt putra..tiap kali kau tgk gamb pura hubby aku akan kat gini

hubby : rindu putra ea....nk tak kita g tgk dia...

m
emahami tak hubby aku...hak hak hak...tp aku selalu akan jawab..

budak cute:aah..tak pe la ujung minggu kita g tgk..

aku ni bukannyer apa...just sekadar hubby tunjuk memahami pun da ok...lagipun aku cian hubby aku nk kena drive jauh2 tuk aku g jumpa putra....aku harap aku leh terbang so leh sampi trus umah putra biler2 aku nk tgk putra...pastu angkut skali hubby aku terbang..hak hak hak

k la..aku n ktido..rindu putra..tgk video dia ah...jgn jelez..

nite..


No comments:

Post a Comment