Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 10, 2009

I hate HER!!!!!!!!!!

hello...see see see...tgk la tajuk havoc aku kali ni..."I hate HER!!!!!!!!!!!" aku bengang r ngan sorang hamba Allah ni...dulu agak baik r ngan dia..dulu2 time muda2...skang ni dia da lain..npe npe npe???? aku pun tak tau...bile jumpa dia aku rasa cam dia tu ntah...cam chipsmore..kejap baik kejap menyakitkan ati...aku pun pelik...sebab kepelikkan yang tak tertahan tu la aku jd nk tulis entry ni...aku bukannyer pe..orang baik ngan aku aku 100 kali lagi baik..tp buat aku sakit ati..silap aribulan la..aku lagi2 la buat kasi dia menyampah...sb apa tau??? sb 'ADA AKU KISAH?????"tak lama lagi aku akan menghilangkan diri r tempat yang menyakitkan ati aku ni....tak mau da aku tgk muka dia..menyakitkan ati..ye la...npe tau ak aku kate sebegitu?? sb kan dia tu hipokrit...depan baik blakang ngutuk...so aku harap satu hari nt orang or kwan2 baik dia akan tau perangai sebenar dia..then semua akan jauhkan diri dari dia..sb aku rasa la kan dia ni muka cam bagus je..tp lidah berbisa....cam ular tedung..hak hak hak...hmmm.geram aku...
tp nasib baik marah or amarah aku ni leh ditahan lagi...sebab aku takut nk memusuhi orang sebenarnyer..mulut mmg selalu je dok kate benci la menyampah la..tak ampun la...tapi hati aku jgn sesekali korang judge...sb hanya aku dan Allah je tau pe terpendam dalam hati aku....sedih sangat sebenarnyer...tp buat pe aku limpahkan air mata aku disebabkan dia????cukup la selama ni aku nangis dan pendam je sedih aku bile perangai menyampah dia tu datang...aku da tak kisah da...biarlah berlalu kisah aku kat sini nt...END

No comments:

Post a Comment