Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 18, 2009

Last Weekend ---- Hobby...

ok..last weekend aku attand satu kelas cupcake....kelas ni oismate aku Kak Liza yang anjurkan..aku ngan ofismate aku jugak, Reen join this klas....both of us je..sb orang lain tak jadi..huhu
ok...di kelas ni aku telah berjaya la sikit buat bunga ROS yang agak comel tapi blum sampai tahap Giga lagi kecantikkan nyer...hak hak hak...aku wat hias cupcake...then belajar tip2 tuk menghias dan juga kwat kek yang sedap...banyak petua aku dpt tau....mmmmm....seronok sgt kelas tu sb aku mmg suka klu nk wat kek ni...tambah hubby aku yang galkkan aku ...lagi2 la aku ni...siap huby belikan set tuk brg2 hias lagi tau..
ok...below is the picture ok...........

Hebat kan sayaaaaaaaaaaaaaa.....................:)
semoga satu hari nt sy boleh jadi seorang manusia yg cumel yg pandai buat kek dan cupcake dan biskut.....amin............


No comments:

Post a Comment