Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 26, 2009

Raya Korban...

Rini aku selamat sampai di umah...penat sgt..pagi2 raya aku sampai..nasib baik ada jugak tiket...Bas dia sangat la tak best sampi aku rasa cam nk jln kaki je blk dari melaka ke kedah..acececeh...saje je sb nak describe betapa tak sukanyer aku ngan bas tu....tp aku ttap bersyukur ada juga tempat tuk aku...:) aku dlm bas sakit sgt gigi...mmg sgt tension...sedih pun ada jugak sb aku da abiskan duit byk sgt tuk gigi aku ni...atas bwh sakit...huk huk huk...aku asyik telan pain killer je...mmag tak baik tuk kesihatan tapi aku tak tahan sgt sakit gigi tu...aku ambik selimut hubby aku then tutup satu badan..ye la lagi sejuk lagi menjadi la sakit aku ni....
then ni citer sedih lak....sebabkan gigi aku ni aku kena marah ngan hubby jugak...
sedih kan...aku ni klu sakit sikit pun mst ngadunyer...tak kira la..tambah2 skang ni sakit gigi...ye la klu ngadu kat mak ayah aku nt diorang risau..aku ngadu la kat dia...klu sakit gigi nk ckp pun cam mls2 je kan...pastu hubby aku asyik dok ulang je tanya doc kate pe ritu...banyak kali jugak la aku dok xplain...pg td gigi aku sakit sgt aku ngadu, then hubby aku dgr kejap then ubah topik...then soalan yg sama di tanya doc kate pe. ok aku tau dia tanya sb nk tau n nak sedapkan ati aku tapi aku plak rasa selama ni aku ckp dia cam tak endah je la....so aku kate la mls da la nk xplain lagi...then hubby aku marah aku...aku sedih sgt....sedih sgt2...trus aku end call....see...aku terkejut sgt kot sb kena marah kan....ye la...aku ni mengada2 sgt kot..sakit sikit pun nk ngadu...buat dia pening kepala je kan.....ok la, pasni sakit papepun aku tak nk citer sesape...tak nk ngadu sesaper...aku senyap2 aku je..citer kat blog je..korang baca kira aku citer jugak la kan...tapi better then kena marah lagi kan...nt aku sedih lagi...so kira rini adalah ari yg tak best...
tp aku kejap da ok ...sb aku malas nk gado2 ...ye la klu aku cun dan cantik cam korang2 semua ok la kot nk merajuk2 dan minta di pujuk...tp aku ni biasa je...rupa pun takde sgt...walalupun selalu mendakwa diri aku ni comel dan cantik...tu tuk suka2 aku je....so kesimpulannyer aku ni tak layak tuk merajuk2 tuk demand2 sgt...ok...aku kecik ati sgt skang ni..even skang ni pun aku nangis...td hubby kate hantaran sebelah dia mak cik dia da siap..dia kate cantik...happy tu happy tapi klu pg td aku tak kena marah mst aku lagi happy kan....
sekarang ni gigi aku sakit sgt...tak tipu mmg sakit...adakah patut aku cabut je gigi ni? tp nt muka aku yang buruk lagi la bertambah buruk..huk huk huk...ntah2 nt hubby aku pun tinggal aku kan.. hak hak...tp tak pe la..klu dia tinggal aku pun aku paham....kui kui kui....ntha la ...ati aku sedih lagi kot...ye la, pengalaman lalu aku yang pahit tu byk mengajar aku mengenal erti redha sb segala yg terjadi pasti ada hikmah nyer....ati aku sedih pg raya....

__________ AKU SEDIH..................---------------------------

No comments:

Post a Comment