Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 17, 2009

My Bezday --- 24 years old...

Tanggal 13/11 genap la aku umur 24 tahun....da tua kan aku ni....mmm....:) tp aku syukur sgt2, aku dpat gak idup kat dunia ni for 24 years.....:)
anyway, kali ni aku celebrate ngan hubby aku...1st time aku nyer BF celebrate besday ngan aku...well..actually, aku ngan huby tak sampi setahun lagi kapel....so this is first time la...aku tak tau nk citer camana...sb aku terlalu happy...tak penah kau rasa epi biler besday aku...tp famili aku jauh2...huk huk huk...
mlm 12/11 hubby soh aku pakai cantik2..actually nk tgk wayang siang tu tapi tak jadi..then kat ofis hubby kate nk bawa aku mkn...aku pakai skirt yang huby aku suka...hubby pakai kemeja...ensem tau..:) then bhubby bawa aku pergi FRIDAY's kat JB...kat situ mknan dia sedap2..romantik n tenang je...segan gak aku..even da baper kali aku g saner...actually jugak...asyik actually je aku ni kan..hak hak hak...tapi kali ni aku segan sikit..sb ye la kan celebrate besday aku...ok2..aku kan pemalu orang nyer..hak hak hak....then order makanan aku share je sb aku tau confirm aku tak abis...da bape kali aku bazir je mkanan..so kali ni aku decide nk share ngan hubby je..anyway klu share ngna hubby kan lagi mesra..hak hak hak..then nt confirm hubby aku akan suap aku..tu yang bez..tak yah aku susah2 nk potong2 and wat drama kat restoran tu ngan bunyi "ketang ketung..pang..." (ok..bunyi bila sudu dan pisau n garfu bila nk potong mkanan...hak hak hak...) then kitaorg lepak situ lama la jugak..mcm2 la citer kuar...aku epi sgt...then blk tu hubby bawa jln2 kat danga bay..dok lepak kat pentas then sambil semabng2...time tu hubby aku asyik kate "Luv u syg"...(ok jgan jeles.."Luv u too..." ni aku jawab la...seronok kan biler orang kita syg kate gitu kat kita...:)
then aku sakit gigi la plak nk balik..hubby kate nk tunggu kol 12...tp time tu da kol 11.30...tp sb keciankan aku, hubby bawa la kete balik..on da way cam biasa la...aku tido la kejenyer..tiba2 hubby aku nyanyi kan lagu Happy Birthday...aku terkejut la bangun dari tido..tp mulut da tersnyum...senyum bahagia sgt..cpat2 hubby berhenti kete kuar kan barang dr belakang kete..dia nyalakan lilin atas sepotong kek (ini permintaan aku nk sepotong kek sajer)...bersungguh hubby aku nyalakan lilin...see below :
Tq syg...luv u so much...:)

Really luv this cake...and of cource org yng pengang kek tu jugak

Tiba2 kuar la plak adiah dr belakang kete jugak..aku terharu sgt..sb aku tak sangka lakdpt hadiah...aku penah ckp kat hubby klu bezday aku nt aku nk dia spend time ngan aku n sepotong kek je..adiah lak, aku nk dia syg aku smpi biler2...tu je.... tp da kasi adiah aku ambil la kan..hak hak hak...adiahnyer....:


This cake mean lots to me.................:)
Ni la adiahnyer...sebuah jam jenama ELLE...

aku tak tau npe aku nagis time buka adiah tu...aku terharu sgt..sdih sb hubby aku habiskan duit tuk beli adiah aku...aku sedih sgt..patut la selama ni aku nk beli jam 15 inggit dia tak layan je...aku kecik ati tp aku wat tak tau je..rupanyer dia da lama belikan aku adiah....Thanks syg...ni la jam paling aku syg seumur idup aku...aku akan jaga dia baik2...

It suite me right??kawan aku pun kate gitu...ada Luv lagi..:)


Ok2....dlm byk2 gambar yang diambil...this below pic is the most i like...:)

We look nice together right?????????????? Ya Allah, kuatkan la jodoh kami...Mudahkan la urusan pertunangan n perkahwinan kami nanti Ya Allah...............Amin......................


LUV U SYG..........................................................

No comments:

Post a Comment