Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 28, 2009

Kemalasan menjelma kembali...

rini pada pukul 4 ptg..aku akan naik bas balik ke Melaka...untuk memulakan tugas ku di UTEM...aduh...malas terasa di hati ini...tapi apakjan daya i have tooo....tak puas lagi dok kedah ...byk makanan kegemaran aku lum sempat aku jamah...cuti ni hubby aku asyik busy ngan raya korban..so aku tak de la ctc2 sgt...sb dia busy...tp seb baik dia still ctc...we both have a big problem...this is about my wedding ceremony...actually we have our own plan...first get engagged dulu..then after 1 year kawin..but now semua minta buat cepat..aduh...kepeningan kepalaan la aku n hubby aku...cam best je klu kawin cpt sebab :

1. ada orang teman aku
2.mana dia g aku leh ikut..
3. leh jimatkan kos mkn di luar...so ada geng nk masak2..
4. ada org leh tolong aku buat kuih...hak hak hak
5. takde la org nk ngata2 klu aku g mana2 pun samer..(org bz body lak..anyway, time dia muda2 dulu ntah lagi teruk dr aku kan..kena ada kesedaran diri kepada yang suka mengumpat ye...anyway ada sorang minah tu lagi teruk..mgnutuk aku bagai nk rak..cam aku ni evil sgt la...ni khas kepada minah tu : Ko igt aku tak tau ko bawa masuk bf/tuang/suami ko dlm umah time kitaorg takde? muka je cam bagus..perangai cam haprak..... ngeh2 aku teringat lak kembali zaman aku kena kutuk abis abisan dulu...hate Johor!)

tak best klu kawin cepat:

1. duit tak cukup lagi..
2. tak smepat nk at preparation nt...
3. nt tak leh usha orang lain (ish..aku terpaksa je tulis..tak de niat pun....btul...:))
4. ada kah aku bersedia tuk jadi isteri ni?????

itu je la kot...
ok la..aku mls nk tulis panjang2 esok kat ofis de masa aku update je la...sb skang ni aku nk sembang puas2 ngan mak aku..hak hak hak..k bye

No comments:

Post a Comment