Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

February 28, 2010

My Future Rak Kasut...

Hellu...i'm back...rini time rhat..(ok taime rehat..so aku tak ngelat ok ) aku g la kuar ngan hubby g mkn thgari..actually cadangnyer rini aku nk posa tp ttiba lak smlm aku cam 50 -50 lak...apa pasal la aku ni...igt nk la puasa sunat kan...alih2 tak jadi...takpe..next time...InsyaAllah...aku rasa bahagia sgt bila aku dapat khabar berita yang aku akan memiliki Rak Kasut...ok kelakar kan, dapat rak kasut pun cam bahagia sgt la...ok..boleh blah...tp ada aku kisah???? aku nyer suka la...ye la kasut aku mmg tak banyak tp nak jugak la rak kasut..konon2 banyak sgt la kasut aku kan..then pas mkn, memandangkan masa still ada sblm kol 2...so aku g la survey2...skali la survey meja mkn...satu kedai tu letak harga tak sedar diri..mahal nak mampos..ok tak susai ngan kualiti...then g satu lagi...harga jauh lebih rendah..muka da hepi...da terbayang kasut purple, kasut itam, kasut coklat aku tu dalam rak kasut..ok dalam rak kasut..bukan atas lantai bersusun...berangan nyer hal..dari 2 pintu aku benrang la plak nak 3 pintu..konon2 lagi la..kasut aku banyak..so perlu space yang agak luar biasa la kan...dalam bahagia dan rama2 brterbangan dalam ati aku ni, sekali si amoi tu kate la plak, stok camni diorang tak jual..apa kes ntah amoi ni...dah tu beria ckp harga gini...leh hantar..sekali dia tak jual pun barang tu..da sakit ati....so rama2 mampos trus dalam ati aku ni....
then pula, aku berangan nak letak kat luar umah, so better pilih kualiti yang bek..kuali yang baik, duit pun ko jgan la berangan nak yang yg murah, mahal la jawabnyer..ok...
masalah aku tgh krisis skang :

~~~ aku tak suka letak kasut dalam umah, aku nak yang besar2, klu letak dlm umah aku nak dekatkan ke dinding bukan ke sliding door, n aku tak nak jd krisis pasal benda ni.
alasan : nt habuk, senang dapat penyakit n lagi satu kasut tu kotor
lps consider : ok la kot letak dlm umah sb bertutup.
solution 1 : letak di luar, besar , then beli yang baik nyer kualiti...
* ini menyebabkan kos pengeluaran tinggi....ada aku kisah????
solution 2 : beli yang kecik je klu letak dlm umah.
* nt kasut purple tak muat masuk (tak de la..wat ayat kecian kat
aku sndri) cara letak kena dekatkan ke dindinng not sliding door....
utuk elakkan krisis : dah ..tak yah beli...susun kasut tu sampi ke dapur.

k, itu je krisi solution dan kata ati aku kali ni..ayat mmg tak boleh blah...tp ni luahan aku tuk detik ini..sekarang aku nk study..sb ati da tenang..bio korang lak susah ati n sakit ati ngan entry aku..hak hak hak..

P/S : tipu la klu aku kate aku sedih, aku tak sedih, cuma.....................aku nak epi.




Ini la seakan2 rupa rak kasut yg aku rembat kat internet yang juga timbulkan krisis di hari gembiri aku...g ko jauh2..tak nak beli ko da...(sila abaikan topi keladar tu...tak susai kat situ)




No comments:

Post a Comment