Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

February 26, 2010

Enjoy my weekend...bersama Si kecil

Hellu..myb entry aku ni actually da terlalu lama untuk diupdatekan....anyway,,, i think mmg patut aku updated kan sebab kali ni weekend aku ni penuh ngan gambar...bukan weekend ni...tp last weekend...time my mom datang Melaka....wif my sister in Law...atas kesulitan yang berlaku akhirnyer my mom n sister in law tido di Melaka 1 hari...ok..tka mau la citer byk2...enjoy gambar ok.




Ini adalah gambar kami sewaktu dlm perjalan tuk g mkn kat Ikan Bakar Malim....dan destinasi seterusnyer sudah semestinyer J J besar Melaka...hak hak hak



Ini plak gambar syok sndri...anyway..I like...hak hak hak ala...tgk la fesyen tudung aku skang...cun kan..ngehehehe


Ini plak gambar my lovely mum n cute sister in law.... :)

Ini kenal tak????? Ini adalah Muhammad Adiee Syah Putra.....ini adalah Putra ku yang bucuk n comel....alololo...aku rindu bangat la samer dia...

Ok...sebab si kecil ni dah termasuk dlm xtiviti aku..so as usual...hanya cerita dia je la yang aku akan coretkan..nguahhahahahah...pada hari rabu..my sister n bro in law nnnnnnnn si kecil ini datang untuk menjemput my mom n sis in law g umah diorang kat johor....aku ngan jahatnyer bersama hubby cilok sekejap dari tempat kerja semata2 nak menyambut diorang...aku mmg tak sabar nak tgk Putra aku ni...ye la..da lama giler aku tak tgk dia...dia dah pandai merangkak..ada 2 batang gigi...then dah pandai bunyi2...so cute....kitaorg g jemput diorang kat Ayer Keroh nyer tol..dr dlm kereta nak je aku keluar n g culik si kecil ni...tp aku sabar..smpi je kat umah..aku beria bukakakan pintu nak culik putra..oh my god.....da besar sgt dia..comel n nmpk so cute...........mula2 dia tgk je aku..lama2 dai sengih n nak aku dukung..comel kan..ye la...aunty dia kan lawa...ngehehehehe..tp masa ngan dia sekejap je...sb diorang da nak bertolak...aku pun blik la keje...huhuhuhu..sedih sgt kena jauh2 ngan Putra...then ujung minggu tu kau g la lagi...mmm...main puas2 ngan Putra....mcm2 ragam dia...mm..citer byk2 nt aku jadi sedih sb rindu dia...rindu hubby aku..rindu semua la..huk huk...

ok la...smpi di isni sajer la..aku mls nk citer lagi nt aku sedih...ngeeeeeee...
k bye





No comments:

Post a Comment