Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

February 21, 2010

Aku Kecewa

Npe dlm idup ni kejap je happy..
then sedih...
npe dalam idup ni kita kena bersabar
tp kesudahannyer tetap samer...
npe aku kena sakit ati sebab orang lain
npe aku kena tanggung semua ni???
aku tak penah nak sakitkan ati sesaper
aku tak penah wat jahat kat org....
tp npe aku kena trima semua ni?
npe DIA perlu hadir lagi dlm idup aku?
npe HIM tak penh nk pikir ati aku?
last entry aku ada citer pasal aku ni too selfish....
tp i don;t think da sekarang...
aku selalu sabar ngan semua perangai dia...and skang end up ngan rasa ENOUGH!!!!!!!!!!!!

ENOUGH for :
1.Aku da penat nangis
2.Aku da penat ngan rasa sedih
3.Aku penat nk bersabar
4.Aku da penat nk bertolak ansur
5.Aku da penat nk pura2 baik
6.Aku da penat nk cuba pahami dia
7.Aku da penat kena tipu
8.Aku penat nk rasa sakit ati
9.Aku penat dituduh suka marah2
10.Aku penat nk jadi seorang pemarah
11.Aku penat nk jadi seorang yg suka berleter
12.Aku da penat tuk everything sb kan dia

Aku sedih....npe dia tak penah nk faham aku??
npe aku je kena trima semua ni sedangkan dia tak perlu pun susah2 ati
npe aku kena sedih sb dia lagi?
aku tak suka budak tu...npe dia still kena wat keje ngan budak tu???
aku bukan tak pandai nk asingkan kerja n peribadi...
tp aku mmg tak boleh...katalah aku ni kolot..kate la aku ni kejam..katal a sesuaka ati korang
tp aku mmg tak boleh...sb aku tak suka idup dlm dilema..
tak idup dlm keadaan tertekan..tak nk idup tak senang ati..
aku tak nk idup ngan nangis..tak nk terima kenyataan satu ari aku kecewa teruk..aku dikecewakan...
aku pikir banyak..pikir negative..kate la aku gitu...tp aku still tak boleh...
aku still akan pikir negative..
kate la sesuka ati korang...kate la...
aku kecewa..kecewa ngan sikap dia yang suka tipu aku..
suka rahsia smthing yg sememangnyer wat aku sedih...tp for his own good...
dia mmg tak kisah aku sedih..asalkan dia bahagia
biarla aku meraung pedih dia takkn kisah asalkan dia berjaya dlm idup dia..
dia sgt la selfish....++++ kejam kan....
aku sedih la skng ni...so korang leh la kate pe korang suka...
yang penting, aku dulukan ati aku ni..
sedih sgt...
npe ea dia wat aku gitu...
ngan rahsia benda2 tu , leh wat aku happy ke???
ahh...g mampos la ngan pikiran yang mmg bengong tu...
don't he think that biler dia buat gitu lagi2 la kepercayaan aku yang sebezar zarah aku kasi kat dia tu terus ilang???
aku benci sgt biler pape, aku yang find out sendiri..sb aku mst akan sedih...
sedih sb :
1. aku kena tipu
2. dia wat aku ni tunggul
3. dia igt aku ni bodoh
4. orang gelakkn aku tp aku tak tau
5. dia tak pnah syg aku
6. aku ni sememangnyer pompuan yang sgt bodoh n senang diperbodohkan..

that's y aku sedih sgt...
n ikutkan ati aku, aku nak lari jauh2..
sb bagi aku ngan lari jauh2 walalupun tak dapat selesaikan masalah gini, tp ati aku tenang sikit..walalupun sikit tp aku mmg rasa berbaloi

klu u tgh baca blog i ni, just remember one thing, that i mmg da kecewa sgt ngan sikap u
i tak leh nk jadi cam i yang dulu..i takkn minta maaf dr u, but remember i will never forgive u..never...n i really hate when knowing that selama ni u mmg menipu i hidup2..
u samer mcm chong...samer..sebabkan u wat gitu, for me semua laki jahat...disebabkan u ,i rasa ati i da hancur..hancur....thanks sb berjaya buat i mmg da surrender ngan i dup i...tq so much...

No comments:

Post a Comment