Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

February 23, 2010

Tonight Program...

Malam ini saya bercayang untuk menonton wayang bersama hubby.......
Saya rasa sudah lama we both tak luangkan masa bersama....
Memandangkan gaji tuk bulan ini sudah boleh digunakan....
Maka, saya dengan bangganyer nak belanja hubby saya tgk wayang dengan satu syarat....
"Hubby saya kena belanja saya pop corn".....ngeeeeeeeeeeeeeeeee
Saya juga berharap agar, sewaktu tayangan bermula sehingga habis, mata saya tidak buat hal...
Atau dari erti kate lain, otak saya tidak menunjukkan tanda2 kepenatan ...
Ini adalah untuk mengelak saya dari tertidur seperti sebelum sebelumnyer.....
Dan juga untuk mengelak pertelingkahan antara saya dan hubby mengenai jalan cerita wayang tersebut....
Mesti anda semua pelik kan kenapa boleh berlaku pertelingkahan kan....
Ok..untuk pengetahuan semua, saya geram sangat bila hubby gelakkn saya tido sewaktu tayangan berjalan....
Kemudian dari insident itu, saya akan berpura2 tau jalan cerita tersebut...especially part yang saya confirm2 tertido....
Kelakar kan saya ni.....hak hak hak.....tp ada jugak yang rasa meluat ke???? ok fine...
Bagi saya ini adalah sangat kelakar.....betul...tak tipu....
Saya sebenarnyer kempunan nak makan pop corn...."Abg belikan ye...."
Saya juga nak mkn ikan bakar..huk huk huk...saya rasa sedih sebab sampi sekarang saya tak dapat makan ikan bakar bersama sambal kicap yang ami buat.....:)

Ok la..sampai disini sajer lah ye...
Saya klu sempat berniat untuk update pasal MY COMINGWEDDING DAY

No comments:

Post a Comment